Μαρία Πευκιανάκη Χειρουργός Οφθαλμίατρος
 
Τρικαλινή Παράδοση
 

Fitness

20 λεπτά γυμναστική για όλους, με ασκήσεις για όλο το σώμα

Συντάκτης  | 

Εάν προσθέσουμε στην καθημερινή μας ρουτίνα 20 λεπτά γυμναστική για όλο το σώμα, κρατάμε ενεργό το μυικό μας σύστημα και μπορούμε να χάσουμε και περιττά κιλά!

20 λεπτά γυμναστική για όλο το σώμα την ημέρα, είναι απαραίτητα. Μπορούμε να γυμναζόμαστε καθημερινά ή κάθε δεύτερη μέρα, ανάλογα με το πρόγραμμά μας. Ιδιαίτερα όταν κάνουμε καθιστική ζωή η κίνηση είναι απαραίτητη. Με αυτό τον τρόπο μπορούμε να κρατήσουμε το μυϊκό μας σύστημα ενεργό και γιατί όχι να χάσουμε και τα περιττά κιλά ή το λίπος που συσσωρεύεται ή έχει συσσωρευτεί στο σώμα μας!

Παρακάτω σας παρουσιάζουμε ένα Full Body Workout με την Pamela Reif. Ένα 20άλεπτο πρόγραμμα γυμναστικής που μπορείτε ο οποιοσδήποτε να κάνει και στο σπίτι καθώς δεν περιέχει κανένα εξοπλισμό ή οποιαδήποτε όργανα γυμναστικής.

Η συγκεκριμένη εκδοχή είναι αρκετά έντονη, αλλά μπορείτε πολύ εύκολα να την προσαρμόσετε στα μέτρα σας. Έτσι, ανάλογα με τις αντοχές και τη φυσική σας κατάσταση, ειδικά εάν είστε αρχάριοι/ες, μπορείτε να ελαττώσετε κάποιες πιο δύσκολες για εσάς κινήσεις ή τον χρόνο που θα τις κάνετε. Τον  χρόνο που πρέπει να κάνετε κάθε άσκηση τον βλέπετε επάνω δεξιά. Επίσης, δεν υπάρχει λόγος να κάνετε και όλες τις ασκήσεις με αυτή την ένταση. Μπορείτε να τις εφαρμόσετε πολύ πιο χαλαρά.

Οι προχωρημένοι στη γυμναστική εφαρμόστε ως έχει το έντονο πρόγραμμα για ένα Full Body Workout.

Το παρακάτω πρόγραμμα γυμναστικής μπορείτε να το κάνετε δίχως εξοπλισμό, οπουδήποτε και οποτεδήποτε επιθυμείτε.

Το παρακάτω πρόγραμμα θα εξασκήσει τους μυς ολόκληρου του σώματός σας και σίγουρα θα σας κάνει να ιδρώσετε. Γι’ αυτό τον λόγο προετοιμαστείτε κατάλληλα. Πάρτε ένα στρώμα γυμναστικής ή γιόγκα, εάν δεν έχετε πάρτε ένα μαλακό αντιολισθητικό χαλάκι και μια πετσέτα. Αρχίστε να απολαμβάνετε τη μουσική και ξεκινήστε. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ  ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ. Το βίντεο δεν είναι αποσπασματικό και περιέχει το πρόγραμμα άσκησης ολόκληρο. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να  ακολουθήσετε ακριβός όλες τις ασκήσεις. Εάν χρειάζεστε περισσότερα διαλείμματα ΚΑΝΤΕ ΤΑ. Μην ανησυχείτε μήπως βγείτε εκτός προγράμματος. Σταδιακά μέρα με την μέρα θα βελτιώνεστε, αυτό θα είναι ένα υπέροχο συναίσθημα και θα το νιώσετε και ως ανταμοιβή! Οι ασκήσεις είναι εναλλακτικές από έντονες σε πιο ήπιες. Αυτό, για να μπορέσετε να δώσετε στους μυς σας αρκετό χρόνο για να ανακάμψουν και ταυτόχρονα να του πιέσετε από πολλά σημεία. Ξεκινήστε…