Διατροφή

Τι να μαγειρέψετε τη Μεγάλη Εβδομάδα

Συντάκτης  | 

Έχετε σκεφτεί τι να μαγειρέψετε την Μεγάλη Εβδομάδα; Τι θα λέγατε να ξεφύγετε από τα καθιερωμένα και να κάνετε το νηστίσιμο τραπέζι αυτής της εβδομάδας λίγο πιο εντυπωσιακό και πιο λαχταριστό;

Σίγουρα θα είναι πολλές εκείνες οι φορές που θα αναρωτιέστε τι να μαγειρέψετε τη Μεγάλη Εβδομάδα. Αυτό δεν πρέπει, το άλλο δεν επιτρέπεται, η επιλογές καμιά φορά μας μπλοκάρουν.

Γνωρίζουμε πόσο δύσκολο είναι να προγραμματίσετε το μενού όλης της εβδομάδας… πόσο μάλλον όταν πρόκειται για τη Μεγάλη Εβδομάδα!
Γι’ αυτό, λοιπόν, έχουμε συγκεντρώσει 5 νηστίσιμες συνταγές για να σας βοηθήσουμε με αυτό!

Από τον Πάρη Παπαχρήστο | Διαιτολόγο – Διατροφολόγο

Πατήστε επάνω στον τίτλο κάθε συνταγής για να δείτε αναλυτικά τη δημιουργία του φαγητού!

1. M. Δευτέρα

Τα 3 Φ: Φακές, Φινόκιο, Φούρνος

Ξεκινήστε τη βδομάδα σας με τα αγαπημένα μας όσπρια, και λέω αγαπημένα καθώς συνδυάζουν υδατάνθρακες με πρωτεΐνες κι εξαιρετική γεύση. Το φινόκιο θα αυξήσει τη θρεπτική αξία του πιάτου σας και με τη βιταμίνη C που προσφέρει θα συμβάλλει σε καλύτερη απορρόφηση του σιδήρου από τις φακές!

2. Μ. Τρίτη

 

Καλαμάρια γεμιστά με πλιγούρι

Συνεχίστε με πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας από τα καλαμάρια και υδατάνθρακες για ενέργεια από το πλιγούρι. Στη συνταγή αυτή θα συναντήσετε ακόμη τομάτα, κάππαρη, σκόρδο και κρεμμύδι που θα απογειώσουν τη γεύση της!

3. Μ. Τετάρτη

Ρεβιθάδα

…με τομάτα, κολοκύθι και κόλιανδρο. Μία πιο υγιεινή εκδοχή που θα σας χαρίσει φυτικές ίνες, βιταμίνες και μέταλλα! Συνδυάστε το με μία φέτα ψωμί ολικής άλεσης για να ολοκληρώσετε το γεύμα σας και να λάβετε πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας.

4. Μ. Πέμπτη

Γαριδομακαρονάδα

Ποιος δεν αγαπάει τα ζυμαρικά; Φυσικά κι έχουν θέση σε ένα ισορροπημένο διατροφικό πλάνο, πόσο μάλλον στην περίοδο της νηστείας. Για τη Μ. Πέμπτη σας προτείνουμε να τα φτιάξετε μαζί με γαρίδες, που αποτελούν εξαιρετική πηγή βιταμίνης B12 και σεληνίου.

5. Μ. Παρασκευή

Ρύζι μπασμάτι με λαχανικά

Ο κουρκουμάς, η πιπερόριζα, το καρότο, η πιπεριά, το λάχανο και φυσικά το ρύζι συμμαχούν για ένα πιάτο όλο γεύση και θρεπτικά συστατικά! Προσθέστε και μανιτάρια εάν θέλετε να το εμπλουτίσετε με μία πηγή φυτικής πρωτεΐνης.

… και κάπως έτσι φτάσαμε στο Σαββατοκύριακο και το τσούγκρισμα των Πασχαλινών αυγών!

MedNutrition Team 

Η ομάδα του medNutrition και του DesignMagazine σας εύχονται Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα.

Με υγεία και χαρούμενες στιγμές όπως κι αν επιλέξετε να περάσετε τις ημέρες αυτές!

Μια ομάδα ανθρώπων με κοινή αισθητική, πολλές ανησυχίες, ποικιλία απόψεων και λάτρεις του lifestyle! • • ҉ • • Design your life! • • ҉ • • Enjoy every moment! • • ҉ • • Discover our world!

Αφήστε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.