Fashion Trends

STELLA MCCARTNEY: Φθινόπωρο 2019 διαφημιστική καμπάνια! (video)

Συντάκτης  | 

Η StellaMcCartney έχει αποδειχθεί πρωτοπόρος στον κλάδο της μόδας. Αυτό που την ξεχωρίζει από τους υπόλοιπους είναι η αγάπη της και η προστασία για το φυσικό μας περιβάλλον. Η StellaMcCartney, σε μια εκδήλωση της LVMH, θέλησε να παρουσιάσει την Φθινοπωρινή καμπάνια σε συνεργασία με τη JaneGoodall.  

Από τη Χριστίνα Λαγοπούλου

Stella McCartney

Η Stella McCartney, ως λάτρης της μόδας και της ευαισθητοποίησης της για το περιβάλλον, θέλησε να παρουσιάσει τον σχεδιασμό των ρούχων της «προστατεύοντας» όμως το φυσικό περιβάλλον. Εξήγησε τα κίνητρά της για την υιοθέτηση αυτής της προσέγγισης.  Συζήτησε το ρόλο της ως ειδικός σύμβουλος του Bernard Arnault και LVMH σε θέματα βιωσιμότητας.

Περιββαλοντική ευαισθητοποίηση

Η σύγχρονη εταιρία από τότε που ξεκίνησε (2001), η επωνυμία Stella McCartney έχει αφοσιωθεί και αναλάβει την ευθύνη για τους πόρους που χρησιμοποιεί αλλά και ποιο είναι το αντίκτυπό της στο περιβάλλον. Η επωνυμία αυτή δε χρησιμοποιεί ποτέ δερμάτινα, γούνινα ή φτερά σε προϊόντα. Για λόγους ηθικούς και περιβαλλοντικούς χρησιμοποιεί ένα πρότυπο εναλλακτικών υλικών. Υιοθετεί επίσης, νέα επιχειρηματικά μοντέλα που μεταμορφώνουν τον τρόπο παραγωγής, πώλησης, κοινής χρήσης, επισκευής και επαναχρησιμοποίησης ρούχων. Με αυτόν τον τρόπο προσπαθεί  να χειριστεί ένα μακροπρόθεσμο προϊόν με διαχρονική χρήση. Έτσι μειώνει τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις . Βοηθά στην επιβράδυνση αλλά και στην ποσότητα των φυσικών πόρων που καλλιεργούνται και εξάγονται από τον πλανήτη για τη μόδα.

Η καμπάνια Stella McCartney Χειμώνας 2019 περιλαμβάνει ένα ποίημα. Το ποίημα αυτό είναι από τη γνωστή βρετανική περιβαλλοντολόγο Jane Goodall. Το συναισθηματικό αυτό  ποίημα είναι γραμμένο από τον συγγραφέα Jonathan Safran Foer. Γράφτηκε αποκλειστικά για την καμπάνια. Το ποίημα παρουσιάζει έντονες δηλώσεις που μας υπενθυμίζουν τις ειρωνείες και τις αλήθειες της καθημερινής ζωής και αυτό που είναι πραγματικά σημαντικό.

Αναφέρει χαρακτηριστικά:

“Εδώ γεννιόμαστε χωρίς να επιλέξουμε να γεννηθούμε, αλλά στη συνέχεια επιλέγουμε πώς να ζήσουμε. Εδώ είναι όπου έχουμε τη μεγάλη στιγμή μας. Δεν μπορούμε να βοηθήσουμε. Αφήνουμε τα πράγματα διαφορετικά από το πώς τα βρήκαμε. Έχουμε την επιλογή να αφήσουμε τα πράγματα καλύτερα. Εδώ και μόνο εδώ είμαστε σπίτι. ”

Η υποστηρικτική καμπάνια κοινωνικών μέσων περιλαμβάνει επίσης μια σειρά από βίντεο “πώς να σώσετε τον κόσμο”, την ανταλλαγή πληροφοριών και τη συμβολή στη συζήτηση γύρω από την κλιματική κρίση.

Το σημαντικό είναι, ότι οι παράγοντες αλλαγής συμπεριλαμβανομένης της εξέγερσης εξαφάνισης και Amber Valetta, είναι μια πρόσκληση για θετική πλανητική αλλαγή από την όμορφη ουαλική ακτή. Σε μια εποχή κλιματικής κρίσης, η δράση είναι πιο σημαντική από ποτέ.