Fashion Νews
Το νέο logo του οίκου Burberry ωδή στο Britishness
Από ένα ολοκαίνουργιο logo συνοδεύεται η νέα σεζόν και εποχή του οίκου Burberry, καθώς «Ο ιππότης επέστρεψε»!
Το νέο logo της μάρκας Burberry μας γυρνά στις ένδοξες βρετανικές ρίζες της. Το χρώμα που επιλέχθηκε για το λογότυπο είναι το royal blue. Έτσι είδαμε ξανά τον διάσημο ιππότη της Burberry να επιστρέφει έφιππος.
Από τη Νάντια Γρινιεζάκη.
H πρώτη καμπάνια υπό τον νέο Chief Creative Officer του οίκου, Daniel Lee, καλωσορίζει την ανανεωμένη ταυτότητα του.
Ριζικές αλλαγές όμως έφερε ο Daniel Lee και στα social media της Burberry. Αφού πρώτα έσβησε όλα τα προηγούμενα posts, προχώρησε σε ανακατατάξεις.
Από αυτή τη σεζόν η Burberry αποκαλύπτει μια πλήρως ανανεωμένη ταυτότητα, με μοντέρνο λογότυπο και μια καμπάνια- ωδή στο Britishness.
Η καμπάνια για την άνοιξη, έχει στόχο να αναδείξει την αναδιαμορφωμένη αισθητική του οίκου. Να την πάει ένα βήμα παραπέρα, έχοντας μια πιο νεανική και καθαρά βρετανική οπτική.
«Ο ιππότης επέστρεψε»
Το νέο logo της Burberry έκανε το ντεμπούτο του στην νέα καμπάνια του οίκου. Τα σχέδια της καμπάνιας ωστόσο είναι του Tisci, ο Lee απλά ανέλαβε το edit.
Το διάσημο σχέδιο του ιππότη της Burberry δημιουργήθηκε για πρώτη φορά το 1901. Ενώ ανανεώθηκε για τελευταία φορά το 1999. Τότε, το brand διέγραψε το γράμμα “S” από το όνομά του, αλλάζοντας το από Burberrys σε BURBERRY.
Το 2018, ο ιππότης αφαιρέθηκε εντελώς, ως αποτέλεσμα της τότε νέας ταυτότητας του brand από τον Tisci. Το όραμά του ήταν ένα εντελώς νέο λογότυπο. Με αυστηρά κεφαλαία γράμματα και το μονόγραμμα “TB”. Τα αρχικά του ιδρυτή του οίκου, Thomas Burberry που μπλέκονταν μεταξύ τους.
Το νέο «αναπαλαιωμένο» όμως λογότυπο της Burberry, μας γυρνά πάλι στις ένδοξες βρετανικές του μέρες. Το χρώμα που επιλέχθηκε είναι το royal blue και μας παρουσιάζει ξανά τον διάσημο έφιππο ιππότη του οίκου.
«Ο οίκος Burberry σηκώνει τη σημαία της βρετανικής παράδοσης, του Ηνωμένου Βασιλείου και του πολιτισμού του. Επομένως, πρέπει να χρησιμοποιήσουμε τις πλατφόρμες μας ανάλογα. Γιατί έχουμε ευθύνη να επικοινωνήσουμε αυτά τα στοιχεία», δήλωσε ο Daniel Lee.
Στη νέα καμπάνια του οίκου συμμετέχουν γνωστά πρόσωπα της βρετανικής καλλιτεχνικής σκηνής.
Πολλοί φωτογραφήθηκαν μπροστά από περιοχές ορόσημα για την πόλη του Λονδίνου, όπως την Trafalgar Square και την Albert Bridge. Όλα τα items της φωτογράφισης είναι από παλιότερες συλλογές του οίκου, με έμφαση στην signature καμπαρντίνα Burberry.
Η καμπάνια περιλάμβανε τους μουσικούς John Glacier, Shygirl και Skepta. Την ηθοποιό Vanessa Redgrave και την Georgia May Jagger.
Τα μοντέλα Lennon Gallagher και Liberty Ross, και τον ποδοσφαιριστή Raheem Sterling. Στην καμπάνια επίσης πρωταγωνιστεί η Νοτιοκορεάτισσα ηθοποιός, Jun Ji-hyun που έγινε brand ambassador του οίκου το 2022.