Men's world
Moto GP 2013 – Χειμερινές δοκιμές στη Μαλαισία
Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP “ζεσταίνει” τους κινητήρες των μοτοσικλετών στην πίστα της Sepang.
Η έξοδος των pits ανοίγει στις 3 Φεβρουαρίου για την κατηγορία CRT και στις 5 Φεβρουαρίου οι αναβάτες των MotoGP θα οδηγήσουν τα δίκυκλά τους έπειτα από αρκετούς μήνες απουσίας…
Πρώτες στην πίστα της Sepang, βγαίνουν οι ομάδες CRT. Η δοκιμή αυτή έχει σκοπό την αξιολόγηση της κοινής ECU της Magneti Marelli την οποία θα χρησιμοποιήσουν (τελικά) 3 ομάδες φέτος.
Ακολουθούν, οι ομάδες Avintia Blusens (Hector Barbera, Hiroshi Aoyama), Came IodaRacing (Danilo Petrucci, Lukas Pesek) και Forward Racing (Colin Edwards, Claudio Corti).
Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον ξεκινά την Τρίτη 5 Φεβρουαρίου με τις εργοστασιακές και ιδιωτικές ομάδες να παίρνουν τη σκυτάλη στην πίστα της Μαλαισίας.
Τα μάτια όλων θα είναι πάνω στον Valentino Rossi και τη Yamaha. Ο Ιταλός, δεν έχει κάνει καθόλου δοκιμές με την M1 και στη Sepang θα γίνει η πρώτη του επαφή με τη νέα του μοτοσικλέτα.
Η Yamaha θα φέρει για τους V. Rossi και J. Lorenzo, ένα νέο κιβώτιο ταχυτήτων το οποίο κατασκεύασε το χειμώνα και θα το αξιολογήσουν οι δύο κορυφαίοι αναβάτες της ομάδας. Πολύ πιθανό είναι, στη Sepang, να δούμε και τα νέα χρώματα της M1 του 2013 η οποία έχει νέο χορηγό.
Οι αναβάτες της Honda Dani Pedrosa και Marc Marquez θα ξεκινήσουν να δουλεύουν με την RC213V του 2012, στη διάρκεια του τριημέρου. Όμως θα έχουν πολλά νέα εξαρτήματα να δοκιμάσουν για το μοντέλο του 2013.
Στην Ducati επίσης θα υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον για να δούμε την εποχή μετά τον V. Rossi. Οι Andrea Dovizioso και Nicky Hayden, με τους Ben Spies και Andrea Iannone θα έχουν στα χέρια τους πολλά νέα εξαρτήματα να δοκιμάσουν.
Το μεγαλύτερο βάρος των δοκιμών αλλά και της εξέλιξης θα έχουν οι εργοστασιακοί αναβάτες και κυρίως ο N. Hayden. Oι “Dovi”, B. Spies και A. Iannone πρέπει αρχικά να προσαρμοστούν πάνω στην Desmosedici.
Πηγή: auto.in.gr
Φωτογραφία: www.motogp.com