Μαρία Πευκιανάκη Χειρουργός Οφθαλμίατρος
 
Τρικαλινή Παράδοση
 

Γεύσεις

Μένουμε σπίτι: Τρώμε υγιεινά σνακ

Συντάκτης  | 

Από την προηγούμενη εβδομάδα, οι περισσότεροι έχουμε υιοθετήσει τον όρο «Μένουμε σπίτι»  και υπακούμε σ’ αυτόν για να περιορίσουμε τη διασπορά του ιού. Η λαιμαργία όμως έχει χτυπήσει κόκκινο και κανείς δε σκέφτεται ότι πλην σαφών έρχεται καλοκαίρι. Γι αυτό το λόγο καλό θα ήταν να μετατρέψουμε τα ανθυγιεινά τσιμπολογήματα σε υγιεινά σνακ.

Τι γίνεται όμως, όταν καθόμαστε όλη την ώρα σπίτι και διαρκώς θέλουμε και από κάτι να μασουλάμε; Θα το έχετε παρατηρήσει και εσείς πώς κάθε τρεις και λίγο ανοίγεται το ψυγείο και «κρεματζουλιέστε» από τα ντουλάπια για να δείτε τι θα φάτε. Μη σας πιάνει πανικός αλλά όχι και τύψεις!

Μπορεί να είχατε αποφασίσει να ξεκινήσετε διατροφή ή ακόμη και γυμναστήριο και η όλη κατάσταση την οποία βιώνουμε να σας έχει βγάλει εκτός προγράμματος. Παρακάτω θα σας παρουσιάσουμε μερικά υγιεινά σνακ, τα οποία θα μπορείτε να τα καταναλώνετε μέσα στην ημέρα χωρίς τύψεις!

Αλμυρά σνακ που θα σας χαρίσουν ενέργεια και ευεξία

•φρέσκα φρούτα και λαχανικά δημιουργώντας φρουτοσαλάτα και smoothies

•ξηροί καρποί: με συνοδευτικό γιαούρτι και λίγο μέλι

•τοστ με υλικά χαμηλών λιπαρών

•κουλούρι Θεσσαλονίκης

•ποπ κορν απολαμβάνοντας κάποια ταινία

•μπάρες δημητριακών

Γλυκά σνακ για να γλυκαθεί το μέσα σας

•μαύρη σοκολάτα για την καλή κυκλοφορία του αίματός μας

•ταχίνι για φουλ ενέργεια

•ζελέ φρούτων

•φυστικοβούτυρο

•μαρμελάδα με μια φέτα ψωμί

•ένα κομμάτι κέικ