Γενικά
Facebook εναντίον AdBlock: σημειώσατε 2.
Σε μια μεγάλη ανακοίνωση προχώρησε πριν από μερικές ημέρες το Facebook, γνωστοποιώντας την αλλαγή στον τρόπο «φόρτωσης» των διαφημίσεων για τους επιτραπέζιους υπολογιστές, αναγκάζοντας, στην ουσία, τους χρήστες να βλέπουν διαφημίσεις στην ιστοσελίδα, ακόμη και αν χρησιμοποιούσαν ειδικό πρόγραμμα κατά των διαφημίσεων (adblocker)…
Ο αντιπρόεδρος της ιστοσελίδας κοινωνικής δικτύωσης δήλωσε στους «New York Times» πως η εταιρεία είχε αποφασίσει την αλλαγή, αφού οι διαφημίσεις είναι, εκτός από μεγάλο κομμάτι της εμπειρίας του Ίντερνετ, το κύριο μέσο εσόδων. Ανέφερε όμως πως οι χρήστες θα έχουν τα κατάλληλα εργαλεία για να αποφασίζουν οι ίδιοι τον τύπο διαφήμισης που θα βλέπουν, καθώς και την κατηγορία προϊόντων που τους ενδιαφέρει.
Πριν όπως περάσουν 48 ώρες από την αλλαγή αυτή, η ομάδα του «AdBlock Plus» βρήκε τρόπο να απενεργοποιεί, και πάλι, τις διαφημίσεις του Facebook, ανοίγοντας έτσι μια μετωπική διαμάχη μεταξύ των δύο εταιρειών. Μένει πλέον να δούμε την αντίδραση του Facebook τις επόμενες ημέρες!
Editor: Στέλιος Μαγκούτης
Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα και τις δημοσιεύσεις μας!