Fashion Νews
Αντιδράσεις για την Gucci: Να σταματήσουν οι διαφημίσεις με τίγρεις
Μεγάλες αντιδράσεις για την καμπάνια της Gucci από την οργάνωση προστασίας των ζώων World Animal Protection U.S.
Με μεγάλες αντιδράσεις υποδέχθηκε η WAP τη νέα καμπάνια της Gucci για την σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2022 και τη συλλογή Gucci Tiger.
Ο οργανισμός ενημέρωσε τον ιταλικό οίκο μόδας για την ανησυχία του σχετικά με τη συμμετοχή τίγρεων στη διαφημιστική του καμπάνια. Η WAP ζήτησε να σταματήσει ο οίκος να χρησιμοποιεί τα άγρια ζώα στις διαφημίσεις του.
Για τον εορτασμό του κινέζικου Έτους της Τίγρης, η Gucci δημιούργησε μια νέα κολεξιόν ενδυμάτων και αξεσουάρ. Η σειρά είναι για γυναίκες και άνδρες και ονομάζετε Gucci Tiger. Τα προϊόντα περιλαμβάνουν διαφορετικές απεικονίσεις του ζώου σε διάφορα σχέδια.
Στη συγκεκριμένη διαφημιστική καμπάνια της Gucci για ss 2022 οι τίγρεις παρουσιάζονται σε στιγμιότυπα μέσα στους διάφορους χώρους πολυτελούς, ρετρό θέρετρου. Το concept σχεδιάστηκε από τον διευθυντή δημιουργικού του οίκου, Αλεσάντρο Μικέλε. Υλοποιήθηκε εξαιρετικά -ομολογουμένως- από τον φωτογράφο και σκηνοθέτη Άντζελο Πενέτα.
Η Λιζ Καμπρέρα Χολτζ, από την οργάνωση προστασίας των ζώων, με αποστολή της να εποπτεύει διαφημιστικές καμπάνιες δήλωσε:
«Η Gucci στέλνει το ακατάλληλο μήνυμα, προωθώντας τίγρεις ως κατοικίδια και πολυτελή αντικείμενα. Οι τίγρης είναι άγρια ζώα και ανήκουν στους ανόθευτους βιότοπους».
Η οργάνωση προτρέπει τον οίκο Gucci να σταματήσει να χρησιμοποιεί άγρια ζώα στις διαφημιστικές καμπάνιες του. Απαιτεί ο οίκος να εκδώσει ανακοίνωση, στην οποία θα αναφέρεται ότι οι τίγρεις ανήκουν στην άγρια φύση.
«Η Χρονιά του Τίγρη, σύμφωνα με το Κινεζικό Ημερολόγιο, θα πρέπει να ευαισθητοποιήσει τον κόσμο. Αυτά τα απίστευτα και μοναδικά ζώα χρειάζονται προστασία, όχι εκμετάλλευση και εμπορευματοποίηση. Τίγρεις ζουν σε αιχμαλωσία στις ΗΠΑ, ενώ μόλις 3.900 ζώα παραμένουν στην άγρια φύση.
Οι τίγρεις κινδυνεύουν σοβαρά ως συνέπεια της χρήσης τους ως «κατοικίδια». Χρησιμοποιούνται για τουριστική εκμετάλλευση και την καλλιέργεια ναρκωτικών. Κινδυνεύουν από την λαθροθηρία, την καταστροφή των οικοτόπων τους και τις φυσικές καταστροφές» επισήμανε.
Οι τίγρης δεν είναι αντικείμενο αλλά ένα πολύ σημαντικό θηλαστικό στον πληθυσμό της γης.
Από την άλλη, εκπρόσωπος του οίκου Gucci δήλωσε:
«Η φύση, η άγρια ζωή και οι κάτοικοί της είναι σημαντικά απαραίτητα για τον Gucci. Ο οίκος, από το 2018 εφαρμόζει φιλικές προς το περιβάλλον μεθόδους. Τον Φεβρουάριο του 2020, ο Gucci εντάχθηκε στο The Lion’s Share Fund. Μια πρωτοβουλία που αυξάνει τα πολυπόθητα κεφάλαια για την προστασία των απειλούμενων ειδών και των αγνών ενδιαιτημάτων τους».
Επιπλέον διευκρίνισε ότι η οργάνωση για την ευζωϊα των ζώων, American Humane έλεγξε τους χώρους. Τόσο αυτούς στους οποίους έγινε η φωτογράφιση, όσο και αυτούς όπου έγινε η βιντεοσκόπηση. Δήλωσε ότι οι τίγρεις φωτογραφήθηκαν σε ένα ξεχωριστό και ασφαλές περιβάλλον. Η ενέργειες έγιναν σύμφωνα με τα ασφαλιστήρια συμβόλαια με τον οίκο Gucci. Στη συνέχεια παρουσιάστηκαν στη διαφημιστική καμπάνια».