Fashion Νews
Gucci: SS 2022 “Η χρονιά της τίγρης” και οι άσχημες κριτικές (+video)
Ο ιταλικός οίκος Gucci υποδέχεται το 2022 με την «Χρονιά της Τίγρης» και την κολεξιόν του «Year of the Tiger».
Η Gucci φέρει σε όλα τις τα ρούχα και τα αξεσουάρ της κολεξιόν για την άνοιξη του 2022 τα prints για την κινέζικη “χρονιά της τίγρης”.
Ο οίκος τροποποίησε το κλασικό «τιγρέ» σχέδιο στο ύφασμα με την «μεγάλη γάτα». Σχεδόν σε όλα τα αξεσουάρ και τα ready-to-wear κομμάτια χρησιμοποιείτε η υπογραφή του Vittorio Accornero. Μια επανερμηνεία ενός αρχειακού σχεδίου από τα τέλη της δεκαετίας του 1960.
Η καμπάνια δημιουργήθηκε από τον φωτογράφο και σκηνοθέτη Angelo Pennetta. Τα μοντέλα βιντεοσκοπήθηκαν και φωτογραφήθηκαν σε «χαλαρές στιγμές» δίπλα σε αληθινές τίγρεις που περιφέρονταν. Τα κομμάτια που παρουσιάζονται είναι με τα μοτίβα και το λογότυπο του οίκου που συνδυάστηκαν με τα tiger prints.
Graphic t-shirts, floral φούτερ με κουκούλα και μακριές ρομαντικές φούστες με σχέδια που απεικονίζουν την τίγρη. Αυτά μαζί με αξεσουάρ όπως φουλάρια, παπούτσια, loafers, sneakers, τσάντες, πορτοφόλια και θήκες κινητού, απαρτίζουν την capsule collection.
Στο βίντεο μια χαρούμενη παρέα απολαμβάνει το τσάι της, ενώ στον χώρο περιφέρονται αληθινές τίγρεις.
Ενώ η επιλογή του soundtrack «Tea for Two» της Doris Day συνοδεύει την παρουσίαση και την χαλαρή νοσταλγική ατμόσφαιρα.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του οίκου, τα ζώα φωτογραφήθηκαν και βιντεοσκοπήθηκαν σε ένα απόλυτα ασφαλές και ελεγχόμενο περιβάλλον. Έπειτα από έλεγχο των υπευθύνων στους χώρους, εντάχθηκαν στην φωτογράφιση και το βίντεο.
Ωστόσο, είναι πάρα πολλοί αυτοί που αντέδρασαν έντονα με την συγκεκριμένη καμπάνια. Συμπεριλαμβανομένου και του οργανισμού World Animal Protection, αρκετά σχόλια μεγάλων θαυμαστών του brand ήταν αρνητικά.
Χαρακτηριστικό είναι αυτό μίας από τις φίλες και φανατικές οπαδούς του οίκου, που έγραψε μεταξύ πολλών άλλων:
“ΕΑΝ ΕΙΧΑΤΕ ΜΥΑΛΟ ΘΑ ΝΟΙΩΘΑΤΕ ΤΟΝ ΚΙΝΔΥΝΟ, ΑΓΑΠΗΣΤΕ ΤΗΝ GUCCI.
Ως δημιουργική διευθύντρια, παρακολούθησα αυτό το βίντεο και περιεργάστηκα τις στατικές διαφημίσεις. Προετοιμαστείτε για έναν επερχόμενο εφιάλτη δημοσίων σχέσεων. Σίγουρα θα έρθει τις μέρες που θα ακολουθήσουν με την παρουσίαση της καμπάνιας “Year of The Tiger”. Ο αγοραστής μέσα από pop–up‘s προϊόντων βυθίζεται σε ένα περιβάλλον σαν σαφάρι; (!!!)
Θα είμαι η πρώτη που θα σχολιάσει εδώ – WOW GUCCI ΤΙ ΝΤΡΟΠΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ!!!!
Ως πελάτισσα και πιστή πρεσβευτής της μάρκας Gucci, ντρέπομαι ΓΙΑ ΕΣΑΣ και από εσάς… Σοβαρά σκεφτήκατε πως αυτό θα περνούσε μπροστά από τα μάτια όλων έτσι απλά; Πως κανείς δεν θα σκεφτόταν τα απειλούμενα είδη που έχετε χρησιμοποιήσει; Ισχυρίζεστε ότι τα τιμάτε και δεν εμφανίζετε ΠΟΥΘΕΝΑ ΛΟΓΙΑ ή εικόνα για την προστασία τους; ΤΙΠΟΤΑ που να απευθύνετε σε αυτό το πολύ απειλούμενο ζώο που χρησιμοποιήσατε εδώ; Ουσιαστικά εμφανίζονται απλώς σαν ένα ακόμη μοντέλο για να πουλήσετε στον κόσμο τα Gucci σας; Δεν βλέπω την Τίγρη να έχει απολύτως κανέναν “ιδιαίτερο” ρόλο σε αυτό το βίντεο…δεν υπάρχει “τιμή” εδώ;“
Η διαφημιστική καμπάνια της Gucci Spring/Summer 2022.