Σπίτι
Helpdesk: Ανοίγει η γραμμή εξυπηρέτησης του “Εξοικονομώ-Αυτονομώ”
Η τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης πολιτών “helpdesk” θα καλύπτει «βασικά» ερωτήματα για το πρόγραμμα. Μέσα από αυτή θα μπορείτε να δείτε ποιοι είναι δικαιούχοι και να λάβετε πάρα πολλές οδηγίες.
Η ειδική γραμμή εξυπηρέτησης πολιτών “helpdesk” για το πρόγραμμα «Εξοικονομώ-Αυτονομώ» ανοίγει σήμερα Τρίτη 20 Οκτωβρίου. Στόχος είναι η καλύτερη ενημέρωση και προετοιμασία των ενδιαφερόμενων. Σε συνέχεια και της προδημοσίευσης των βασικών σημείων του Οδηγού του προγράμματος την προηγούμενη εβδομάδα.
Όπως ανακοίνωσε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στο τηλέφωνο 210 6241829 (20 γραμμές), το οποίο θα λειτουργεί καθημερινά -εργάσιμες ημέρες- από τις 7.00 το πρωί έως τις 9.00 το βράδυ.
Το helpdesk ξεκινά νωρίτερα και είναι πιο διευρυμένο σε σχέση με τους προηγούμενους κύκλους του «Εξοικονομώ». Αυτό γίνεται για να ανταποκριθεί στο αυξημένο μέγεθος του προγράμματος. Επίσης, για να καλύψει τις ανάγκες πληροφόρησης για τις αλλαγές που προβλέπονται.
Η τηλεφωνική εξυπηρέτηση θα καλύπτει εκτός από τα “βασικά” ερωτήματα (ποιοι είναι δικαιούχοι, οδηγίες για την υποβολή της αίτησης κ.λπ.) και εξειδικευμένα θέματα.
Θα καλύπτει πληροφορίες όπως που έχουν σχέση με τις επιλέξιμες παρεμβάσεις, τη χρήση της πλατφόρμας κ.ά. στα οποία θα απαντούν μηχανικοί και εξειδικευμένοι τεχνικοί σύμβουλοι.
Επιπλέον, οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να υποβάλλουν ερωτήσεις μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση support.exoikonomo@prv.ypeka.gr
Υπενθυμίζεται ότι η πλατφόρμα υποβολής αιτήσεων για το «Εξοικονομώ-Αυτονομώ» θα ανοίξει στις 30 Νοεμβρίου 2020.