Fashion Νews
Σε νέα, covid-free τροχιά, μας βάζει ο οίκος Βurberry με το νέο κατάστημα
Τώρα μπορείς να κλείσεις ραντεβού και για το δοκιμαστήριο του νέου καταστήματος του οίκου Burberry μέσω social media.
Από τη Νάντια Γρινιεζάκη
To νέο εμπορικό εγχείρημα του οίκου Βurberry, είναι ένα νέο κατάστημα τύπου «Social retail», όπως αποκαλείται, και δουλεύει μέσω των social media.
Νέες ιδέες και ξεκινήματα κάνουν την εμφάνισή τους σε κάθε τομέα ολοένα και πιο συχνά, μετά την πανδημία που έχει ξεσπάσει σε ολόκληρο τον πλανήτη. Ο οίκος Βurberry έκανε την αρχή, με ένα νέου τύπου κατάστημα που μπορεί κανείς να επισκεφθεί ανά πάσα στιγμή μέσα από το κινητό του τηλέφωνο και να ξεκλειδώσει μοναδικές προσφορές.
Πάμε να γνωρίσουμε μαζί το 63ο κατάστημα του οίκου στην Κίνα και τι ακριβώς είναι το Social retail.
Πρόκειται για μια καινοτομία που συνδέει την εμπειρία της λιανικής πώλησης με τα κοινωνικά δίκτυα, στηριζόμενη πάνω στη νέα τεχνολογία. Όλα ξεκίνησαν από την Κίνα η οποία, όπως δήλωσε και ο διευθυντής του Βρετανικού οίκου μόδας, είναι η Μέκκα των νέων τεχνολογιών και καινοτομιών. Το κατάστημα δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την Tencent, την εταιρεία στην οποία ανήκουν το WeChat (η Νο1 κινεζική εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων) και το δημοφιλές βιντεοπαιχνίδι Fortnite, με τρόπο ώστε να ενσωματώνει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τα παιχνίδια στην εμπειρία του shopping.
Τι σημαίνει «Social retail»;
Χρησιμοποιώντας τη νέα αυτή πλατφόρμα, οι πελάτες θα μπορούν μέσω της εφαρμογής, να κλείσουν ραντεβού, να συνομιλήσουν με άλλους πελάτες και να κάνουν κράτηση στο δοκιμαστήριο, για να μην υπάρξει συνωστισμός και έτσι να τηρούνται τα μέτρα ασφαλείας ακόμη και στο Thomas Café που υπάρχει μέσα στο κατάστημα.
Κάθε πελάτης δημιουργεί στην πλατφόρμα, ένα μικρό χαριτωμένο avatar-ζωάκι το οποίο περιηγείται μέσα στο κατάστημα και μπορεί να εξερευνήσει τα ρούχα και τα αξεσουάρ σαν να ήταν ο ίδιος μέσα στο κατάστημα. Τα προϊόντα διαθέτουν QR Code που όταν το σαρώνει κανείς με το κινητό του, αποκαλύπτει επιπλέον περιεχόμενο (όπως φωτογραφίες και βίντεο, αλλά και προτάσεις με συνδυασμούς που μπορεί να κάνει κάποιος με το συγκεκριμένο ρούχο- σαν να είχε δίπλα του δηλαδή μία προσωπική στυλίστρια δίπλα του).
Η επόμενη «τσαχπινιά» που ξεκινά με το νέο αυτό κατάστημα είναι η συγκέντρωση social νομισμάτων από το κοινό που το επισκέπτεται. Όσο περισσότερο χρησιμοποιούν την εφαρμογή και μοιράζονται στα social media περιεχόμενο σχετικό με το κατάστημα, οι πελάτες, τόσο περισσότερους πόντους κερδίζουν σε ένα πρόγραμμα επιβράβευσης και τόσο περισσότερες ανταμοιβές ξεκλειδώνουν. Ανάμεσα στις ανταμοιβές είναι κάποια “κρυμμένα” είδη που μπορούν να παραγγείλουν στο Thomas Cafe ή η πρόσβαση σε έναν prive χώρο που ονομάζεται Trench Experience.
Οι υπεύθυνοι του οίκου Burberry είναι ήδη πολύ ενθουσιασμένοι με τη νέα εποχή στη λιανική τους πώληση και εύχονται να προχωρήσουν κι άλλες επιχειρήσεις προς την ίδια κατεύθυνση! Τώρα λοιπόν, κατά τη γνώμη μας, το λόγο έχουν οι Influencers αν θα είναι πετυχημένο το commercial αυτό εγχείρημα.