Men's world

Μπορεί να τιμολογηθεί μία ανθρώπινη ζωή, σε μία αγορά κράνους; Φυσικά όχι.

Συντάκτης  | 

ΚράνοςΑπλή ερώτηση. Πόσο κοστίζει για εσάς η προστασία του κεφαλιού σας, πόσα είστε διατεθειμένοι να ξοδέψετε για να το κρατήσετε ανέπαφο το υπερπολύτιμο περιεχόμενό του;

Περί κράνους ο λόγος λοιπόν ή μάλλον, περί της μη χρήσης αυτού. Δεν ξέρουμε κατά πόσο η… ερώτηση μας φέρνει σε δύσκολη θέση όσους επιμένουν (και δυστυχώς είναι ακόμη πάρα πολλοί) να μη φοράνε κράνος ή να προστατεύουν το ζωτικό σημείο του… αγκώνα με αυτό. Υποθέτουμε πάντως ότι για όλους αυτούς, η εκτίμηση της αξίας του κεφαλιού τους είναι 0 ευρώ… δεν μπορούμε να φανταστούμε κάτι άλλο, δε δικαιολογείται με οποιοδήποτε επιχείρημα η ηλίθια (ναι, ηλίθια) πρακτική του να μη φορά κανείς κράνος οδηγώντας δίτροχο, ακόμη και αν πρόκειται για μοτοποδήλατο.

Τα περί «μόστρας», «χαλάει το μαλλί», «σε κάνει καραφλό» δεν τα συζητάμε καν. Το «θέλω την απόλυτη αίσθηση ελευθερίας και τον άνεμο στο πρόσωπο» είναι τόσο στερεοτυπικά βλακώδες και ξεπερασμένο, σαν να έχει ξεπηδήσει από βιντεοκασέτα των 80s με θέμα τους «καμικάζι της ασφάλτου»! Πάμε σε ένα άλλο επιχείρημα που -θεωρητικά- έχει μια βάση: «Δεν έχω χρήματα, τα κράνη κοστίζουν». Σύμφωνοι (στο δεν έχω χρήματα) αλλά ας μην το παρουσιάζουμε τόσο δραματικό. Ένα Jet κράνος κοστίζει 50 ευρώ και για τα full face απαιτούνται 20-30 ευρώ περισσότερα, μιλάμε δηλαδή ότι με κάτω από 100 ευρώ και στις δύο περιπτώσεις, για κάτι βασικό και αξιοπρεπές, που να πληροί φυσικά τις προδιαγραφές ασφαλείας. Πρέπει απαραιτήτως να συνειδητοποιήσει ο καθένας, ότι αγορά δίτροχου και προστατευτικός εξοπλισμός πάνε μαζί. Ταυτόχρονα.  Ας καθυστερήσει ένα μήνα η απόκτηση προκειμένου να εξοικονομηθούν τα απαραίτητα χρήματα, ας αναβληθεί για αργότερα η προσθήκη άσχετων με την ασφάλεια αξεσουάρ στη μοτοσικλέτα μας. Με το που μας παραδοθεί, στο ένα χέρι θα κρατάμε το κλειδί και στο άλλο το κράνος. ΠΑΝΤΑ!

Μιλάμε λοιπόν για κόστος έως 100 ευρώ, για scooter και παπιά μικρού κυβισμού, με αποκλειστική χρήση στην πόλη. Φυσικά όσα περισσότερα μπορεί να επενδύσει κανείς, τόσο το καλύτερο! Αν η μοτοσικλέτα μας είναι μεγαλύτερου κυβισμού θα πρέπει απαραιτήτως να επενδυθούν και αναλογικά περισσότερα χρήματα στην αγορά κράνους. Θα πρέπει αυτό να έχει αεροδυναμική σχεδίαση, αποτελεσματικό εξαερισμό, αντιθαμβωτική ζελατίνα και ανατομική εφαρμογή. Εμμέσως πλην σαφώς και αυτά θέματα ασφάλειας είναι, όσο πιο απερίσπαστος από ενοχλήσεις παραμένεις ενώ οδηγάς, τόσο περισσότερο η προσοχή σου είναι στραμμένη στο δρόμο.

Φυσικά θα θέλαμε η φορολογία στα κράνη να ήταν μικρότερη, ένα μέτρο που θα πρέπει να θεσπιστεί άμεσα, όμως ούτε αυτό μπορεί να αποτελέσει δικαιολογία, καθότι το αναπάντεχο και ο παράγοντας κινδύνου στο δρόμο, δεν περιμένουν το πότε οι κοιμισμένοι και αποκομμένοι από την πραγματικότητα πολιτικοί και νομοθέτες, θα αποφασίσουν κάτι τέτοιο.

Δεν υπάρχουν δικαιολογίες λοιπόν! Τίποτα δεν μπορεί να καταρρίψει το θεμελιώδες ζήτημα της ασφάλειας, ο μόνος λόγος για να μη φορά κανείς κράνος είναι… να μην οδηγεί μοτοσικλέτα.

Ξαναρωτάμε λοιπόν: Εσείς πόσο κοστολογείτε το κεφάλι σας;

Πηγή: mototriti.gr

 

 

 

 

 

Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα και τις δημοσιεύσεις μας!

Μια ομάδα ανθρώπων με κοινή αισθητική, πολλές ανησυχίες, ποικιλία απόψεων και λάτρεις του lifestyle! • • ҉ • • Design your life! • • ҉ • • Enjoy every moment! • • ҉ • • Discover our world!

Αφήστε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *