Men's world
Moto Gp Misano: Lorenzo – Rossi – Bautista στο βάθρο!
O Jorge Lorenzo με 38 βαθμούς διαφορά, στα 5 Grand Prix που απομένουν μπορεί να κάνει αγώνες τακτικής και να πάρει τον 2ο του τίτλο στη μεγάλη κατηγορία. Το επεισόδιο της εκκίνησης του αγώνα της Κυριακής, δούλεψε εναντίον του Pedrosa και υπέρ του… Ισπανού της Yamaha. O Abraham σήκωσε το χέρι του αφού έσβησε ο κινητήρας του και έτσι η κανονική εκκίνηση ακυρώθηκε. Όταν μετά από δέκα λεπτά όλα ετοιμάστηκαν για τη 2η εκκίνηση η μοτοσυκλέτα του Pedrosa δεν ξεκίνησε και η ομάδα του την έβαλε στη γραμμή των πιτς. Ο Pedrosa αμέσως μετά την εκκίνηση κέρδισε αρκετές θέσεις και την ώρα που πέρασε τον Hector Barbera, o συμπατριώτης του έπεσε και τον παρέσυρε στην αμμοπαγίδα και οριστικά εκτός αγώνα και κατά πάσα πιθανότητα εκτός Πρωταθλήματος. Ο Dani δεν μπορούσε να πιστέψει στην ατυχία του, ειδικά επειδή η μοτοσυκλέτα του Lorenzo δεν λειτουργούσε όσο καλά χθες και με το ρυθμό που έγινε ο αγώνας θα μπορούσε να καλύψει τη διαφορά και μάλλον να ανεβεί στο βάθρο.
Μετά από αυτόν τον επεισοδιακό πρώτο γύρο, ο Lorenzo κράτησε μέχρι το τέλος του αγώνα την πρωτοπορία, παρά το ότι στον 3ο γύρο έχασε το μπροστινό του και παραλίγο να πέσει. Η μάχη δόθηκε αρχικά για τη 2η θέση με τον Valentino Rossi να έχει κάνει εκπληκτική εκκίνηση και να κρατάει με δύναμη τη θέση αυτή, αντιστεκόμενος αρχικά στις επιθέσεις του Bradl, ο οποίος όμως προς το τέλος του αγώνα έπεσε σε ρυθμό και κατέληξε 6ος. Η διαφαινόμενη πίεση στον Rossi, ήρθε από τον Alvaro Bautista που έκανε έναν πολύ καλό αγώνα, αφού σταδιακά ανέβηκε από την 7η θέση και στον 19ο από τους 27 γύρους του αγώνα, πέρασε 3ος, αλλά από κει και πέρα ο Rossi έχοντας εμπιστοσύνη στην Ducati και στα λάστιχά του, κράτησε άνετα τη διαφορά, πάνω στο νέο πλαίσιο και το νέο ψαλίδι της Desmosedici.
O Andrea Dovizioso με τη σειρά του -όπως συνηθίζει- ανέβασε το ρυθμό του στο τέλος και στον τελευταίο γύρο, πέρασε 3ος στην τελευταία στροφή, αλλά ο Bautista με καλύτερη έξοδο πέρασε τη γραμμή του τερματισμού 3 χιλιοστά του δευτερολέπτου νωρίτερα, για να πάρει το πρώτο βάθρο της καριέρας του στη μεγάλη κατηγορία. Άλλος ένας ακόμη οδηγός που ανέβηκε πολύ στο τέλος είναι ο Ben Spies που πέρασε τον Bradl, αλλά τελικά δεν κατάφερε να εμπλακεί στη μάχη της 3ης θέσης, μένοντας 5ος. Ο τραυματίας Nicky Hayden έκανε ένα μοναχικό αγώνα στην 7η θέση, μπροστά από τον πρωτοεμφανιζόμενο Jonathan Rea που πήρε τους 8 βαθμούς της 8ης θέσης και πέτυχε την υψηλότερη τελική του Αγώνα με 287.9 χλμ/ώρα. Το ρεκόρ τελικής έμεινε στην Honda του Pedrosa από τις Κατατακτήριες, με 289.4 χλμ/ώρα. Ο Randy de Puniet κέρδισε τη μάχη των CRT και μάλιστα πέρασε πρώτος στη σχετική βαθμολογία, μετά την πτώση του Aleix Espargaro.
Πηγή: www.motograndprix.gr