Men's world
Η σημασία ενός καλού (και «καθαρού») profile, στην εποχή των social media!
Στην εποχή των social media, όλο και περισσότεροι εργοδότες κοιτούν τα προφίλ των υποψηφίων εργαζομένων στα social media, αντλώντας πληροφορίες που ο υποψήφιος δεν θα ανέφερε σε μία συνέντευξη. Από καταστάσεις στο… Facebook, μέχρι σχόλια στο YouTube και φωτογραφίες στο Instagram, πολλοί είναι εκείνοι που χάνουν μία θέση εργασίας λόγω ανάρμοστων σχολίων ή φωτογραφιών.
Η διαγραφή, δεν είναι επιλογή.
Πέραν των θεωριών συνομωσίας, τα social media, αν χρησιμοποιηθούν σωστά, μπορούν να ανοίξουν ευκαιρίες που δεν θα σου δίνονταν καν, υπό κανονικές συνθήκες. Η καλύτερη επιλογή είναι η διαμόρφωση των προφίλ σου, ώστε να λένε αυτά που εσύ θέλεις. Κανείς δεν χρειάζεται πλέον φωτογραφίες από τρελά πάρτι, όπου έχεις πιει όλη τη Μαύρη Θάλασσα σε μπύρα και έχεις ανέβει στην μπάρα και χορεύεις.
Τι μπορείς λοιπόν να κάνεις;
Καταρχάς, ξεφορτώσου φωτογραφίες που μπορεί να στείλουν λάθος μήνυμα σε κάποιον που δε γνωρίζει τι προηγήθηκε. Μπορείς να κρατήσεις τέτοιου τύπου φωτογραφίες στο κινητό σου, όπου μπορείς να ελέγξεις ποιοι θα τις δούνε. Επίσης, μην εισάγεις πολύ προσωπικές πληροφορίες (δηλαδή κάτι που δεν θα αποκάλυπτες σε πρώτη φάση σε μία καινούρια γνωριμία). Μπορείς επίσης να διαγράψεις, τυχόν, ανάρμοστα σχόλια ή αναρτήσεις (θέλει πολύ δουλειά και ψάξιμο και πάντα υπάρχει κάτι που σου ξεφεύγει).
Τελευταίο και πιο σημαντικό… Μην spammάρεις!!! Μην ανεβάζεις άχρηστα πράγματα, ή κάνεις πολλές αναρτήσεις συνεχόμενες, γιατί , εκτός ότι είναι ενοχλητικό για αυτούς που τα βλέπουν τη στιγμή που τα ανεβάζεις, δείχνεις ότι δεν έχεις κάτι καλύτερο να ασχοληθείς, κάτι που δεν σε κάνει να φαίνεσαι καλός υποψήφιος (εκτός αν θέλεις να πιάσεις δουλειά στον τομέα του social media marketing, οπότε και πάω πάσο).
Σε γενικές γραμμές, προσπάθησε να σκεφτείς το ψηφιακό σου προφίλ, σαν τον φάκελο από τον οποίο αντλούν δεδομένα οι γύρο σου. Μην δείχνεις εκεί άλλο πρόσωπο και φρόντισε να κρατάς το προφίλ σου «καθαρό» από ακατάλληλα περιεχόμενα και υβριστικά σχόλια. Θυμήσου, όλοι μπορούν να τα δουν!
Editor: Στέλιος Μαγκούτης