Fashion Νews
Η νέα καμπάνια του Dior για άνοιξη/καλοκαίρι 2020
Η νέα καμπάνια του Dior για άνοιξη/καλοκαίρι 2020, ονομάζεται «Back to the future» και δικαιολογεί απόλυτα το όνομά της!
Από τον Greg Spenthis
Ο άντρας της Dior πηγαίνει «πίσω στο μέλλον». Έτσι, τα ρούχα και τα αξεσουάρ του οίκου διατηρώντας την διαχρονική κομψότητα του παρελθόντος, εμπλουτίζονται με νέες υφές και υφάσματα.
Επικεφαλής τα καμπάνιας ήταν ο δημιουργικός διευθυντής του οίκου Ronni Cooke-Newhouse. Ο Ronni άντλησε το ύφος και την ιδέα της καμπάνιας από την έξυπνη χρήση μιας παλιάς μινιμαλιστικής φωτογράφησης με την Mary Howard, σε συνδυασμό με την ομώνυμη ταινία των 80s.
Με αυτό το ύφος ο Kim Jones και ο οίκος Dior παρουσίασαν την αντρική κολεξιόν για την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2020. Το αυτοκίνητο είναι γλυπτό του Αμερικανού καλλιτέχνη Ντάνιελ Αρσάμ. Είναι μια DeLorean, ακριβός ίδια με αυτή που είχε παρουσιαστεί και στην ταινία «Back to the future». Ο Ντάνιελ Αρσάμ δημιούργησε το ίδιο σκηνικό και για το σόου του Dior «Men’s Spring 2020».
Μονόχρωμο και διαλυμένο, το παλιό κλασικό αυτοκίνητο παρουσιάζετε ως «λείψανο». Το γκρι σαν «κατεστραμμένο» χρώμα, δίνει τη δυνατότητα σε όποιον το παρατηρεί να ανακαλύψει γεωλογικούς θησαυρούς που έχουν δημιουργηθεί με το πέρασμα των χρόνων και περιέχοντα πλέον στο εσωτερικό και το σκαρί του. Όλο το concept είναι φωτογραφημένο σε λευκό φόντο και προσφέρει έναν ενδιαφέρον και καθαρό χώρο για τα μοντέλα. Όλα τα ρούχα και οι λεπτομέρειές τους φαίνονται καθαρά, είτε τα μοντέλα κάθονται μέσα στο αυτοκίνητο είτε στέκονται μπροστά από αυτό. Τα ρούχα παρόλο την αυστηρή παρουσίαση, συχνά έχουν και χρώμα, συμπληρώνοντας έτσι αυτό το αυστηρά κομψό όραμα του μέλλοντος.
Όλη η καμπάνια είναι απόλυτα επιτυχημένη, καθώς η δύναμη αυτού του μοναδικού έργου τέχνης είναι απόλυτα κατανοητή και πολύ εντυπωσιακή. Η δουλειά του καλλιτέχνη σε αυτή την καμπάνια δημιουργεί μια πάρα πολύ έντονη αισθητική ταυτότητα. Ο παρατηρητής καταλαβαίνει απόλυτα το μήνυμα του οίκου και της καμπάνιας του, που αποτυπώθηκε εντυπωσιακά από τον φωτογράφο Steven Meisel.
Θα μου επιτρέψετε να πω πως αυτή καμπάνια, ίσος είναι η ωραιότερη έως αυτή τη στιγμή!