Fashion Νews
GUESS: Η νέα καμπάνια με την J. Lo για την άνοιξη 2020
Η νέα καμπάνια της J. Lo για την GUESS, ήταν για αυτήν σαν μια απλή καθημερινή φωτογράφηση. Άλλωστε η Jennifer Lopez όπως και να σταθεί «γράφει»!
Από την Fashion Editor Έμμυ Ντούμα
Η φωτογράφηση της J. Lo για τη νέα καμπάνια της GUESS, έγινε μια μέρα πριν από τα βραβεία Golden Globes. Έτσι, η τραγουδίστρια-ηθοποιός, σνομπάροντας κάπως τα βραβεία Oscar, εστίασε περισσότερο στη νέα της συνεργασία με την GUESS.
Η ηθοποιός, τραγουδίστρια, χορεύτρια, επιχειρηματίας, φιλάνθρωπος και fashion icon Jennifer Lopez ως το πρόσωπο της GUESS και του Marciano παγκοσμίως, για δεύτερη φορά, προταγωνιστεί στη διαφημιστική καμπάνια του brand για την άνοιξη του 2020. Την καμπάνια διευθύνει ο Paul Marciano, επικεφαλής Creative Officer για την GUESS®. Φωτογράφος ήταν η Tatiana Gerusova και η τοποθεσία της φωτογράφησης ήταν η Σάντα Μόνικα. Η καμπάνια έχει μια εντυπωσιακή σειρά φωτογραφιών, που αναδεικνύουν ιδιαίτερα την λατινοαμερικάνικη ομορφιά της Lopez.
Οι φωτογραφίες της καμπάνιας είναι έγχρωμες και ασπρόμαυρες, απεικονίζοντας ένα κλασικό lifestyle στο Hollywood. Τα ανέμελα περιποιημένα μαλλιά και οι γεμάτες σιγουριά και αυτοπεποίθηση πόζες, προσεγγίζουν ένα πιο μεσογειακό στυλ τονίζοντας αντίθεση στην χαλαρότητα, τις ατέλειωτες παραλίες και τους φοίνικες της Καλιφόρνιας.
Ο Paul Marciano τόνισε:
” Η Jennifer συνεχίζει να ωθεί στα όριά τους τις βιομηχανίες μουσικής, της μόδας και του κινηματογράφου. Αντιπροσωπεύει τα πάντα που δηλώνει ένα κορίτσι της GUESS. Σιγουριά, αισθησιασμό και περιπετειώδες. Αυτή η καμπάνια εστιάζει στη φυσική ομορφιά της Jennifer και προβάλλει ακριβώς τον λόγο για τον οποίο έχει ανακηρυχθεί μια πραγματική beauty icon.”
H Jennifer Lopez από την πλευρά της είπε για αυτή τη συνεργασία:
“Κάθε φορά που συνεργάζομαι με μια εταιρία, σκέφτομαι πάντα ένα χαρακτήρα που μπορώ να υποδυθώ και να παίξω. Και σε αυτή τη καμπάνια διασκεδάσαμε πάρα πολύ κάνοντας ακριβός αυτό το πράγμα. Το θέμα αυτή τη φορά ήταν μια ανάμιξη από τη Σοφία Λόρεν στον ιταλικό κινηματογραφικό της δεκαετίας του ’60 και από την Madonna της δεκαετίας του ’80. Είναι πολύ διασκεδαστικό να μπει κάποια σε αυτούς τους αντίθετους χαρακτήρες και να τους κάνει. Τα ρούχα και όλο το styling της φωτογράφησης πραγματικά συνδυάστηκαν άψογα. Έτσι, έκαναν αυτή τη καμπάνια να ζωντανέψει με ιδιαίτερο ύφος».