Men's world
Fiat 500X – Η νέα πρόταση των Ιταλών
Στις αρχές καλοκαιριού είχε παρουσιαστεί για πρώτη φορά η νέα πρόταση της Fiat, το 500X, το οποίο τώρα αποκαλύφθηκε πλήρως από την ιταλική φίρμα. Συγκεκριμένα, το νέο μοντέλο θα διατεθεί σε δύο εκδόσεις, μια για αυτούς που προτιμούν τα πιο απλά και οικογενειακά πράγματα και μια… για αυτούς που προτιμούν τις πιο σπορ εκδόσεις. Μπορεί το Fiat 500X να έχει μικρές εξωτερικές διαστάσεις, όμως είναι ευρύχωρο και φιλόξενο, ενώ συνδυάζεται με όλες τις τελευταίες τεχνολογίες.
Μια ευρεία γκάμα κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου, καθώς και μια επιλογή από διαφορετικά κιβώτια ταχυτήτων είτε 5, είτε 6 σχέσεων είναι διαθέσιμα. Επίσης, υπάρχει και το αυτόματο των 9 ταχυτήτων, το οποίο προσφέρεται με τη μετάδοση της κίνησης είτε στους εμπρός, είτε στους πίσω, ή ακόμα και στους τέσσερις τροχούς.
Το συνολικό μήκος φτάνει τα 4,25 μέτρα, το πλάτος τα 1,80 μέτρα, ενώ το ύψος είναι 1,60 μέτρα. Ο χώρος αποσκευών φτάνει συνολικά τα 350 λίτρα, ενώ αυξάνεται όταν πέσουν τα πίσω καθίσματα.
Εξωτερικά το αμάξωμα περιλαμβάνει 12 διαφορετικούς χρωματισμούς, καλύπτοντας όλα τα γούστα, ενώ προσφέρονται ζάντες αλουμινίου 16, 17 και 18”. Το Fiat 500X είναι εξοπλισμένο με MacPherson πίσω ανάρτηση, η οποία έχει σχεδιαστεί για τη βέλτιστη ισορροπία μεταξύ ελέγχου και άνεσης, ενώ διαθέτει τα πιο σύγχρονα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας.
Εσωτερικά υπάρχει η μεγάλη οθόνη αφής 5 ή 6,5” ανάλογα το μοντέλο με το σύστημα Uconnect της Fiat, ενώ υπάρχει επιπλέον σύστημα πλοήγησης της TomTom, Bluetooth, θύρα USB, ψηφιακό ραδιόφωνο, καθώς και θύρα σύνδεσης με smartphone για σύνδεση στο Facebook, το Twitter και άλλες υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης.
Διαθέτει εμπρός φώτα ομίχλης, τα οποία προσαρμόζονται ανάλογα τις στροφές και τις κλίσεις του αμαξώματος. Επίσης υπάρχουν το ESC, το Blind Spot Assist, το Lane Assist, το σύστημα υποβοήθησης φρένων και φυσικά το Park View, στο οποίο διατίθεται με κάμερα οπισθοπορείας.
Το μεγάλο του όπλο όμως είναι το σύστημα παντός καιρού, το οποίο προσαρμόζει το αμάξωμα στην κατάσταση που θέλει ο οδηγός για τη μέγιστη ασφάλεια του ίδιου και των επιβατών. Στο ίδιο σύστημα μπορεί να ρυθμιστεί, ο τρόπος κίνησης του αυτοκινήτου, το σύστημα διεύθυνσης, το κιβώτιο και η μετάδοση της κίνησης.
Μηχανικά το ιταλικό μοντέλο θα διαθέτει μια γκάμα κινητήρων, ώστε να εξυπηρετήσει όλους τους πελάτες ανάλογα τα γούστα του καθενός. Συγκεκριμένα θα υπάρχουν τέσσερις βενζινοκινητήρες και τρεις πετρελαιοκινητήρες. Η βασική έκδοση θα αποτελείται από τον βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,6 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 110 ίππους.
Επιπλέον θα υπάρχει και ο turbo MultiAir ΙΙ κινητήρας χωρητικότητας 1,4 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 140 και τους 170 ίππους. Τη ναυαρχίδα των βενζινοκινητήρων θα αποτελέσει ο MultiAir II κινητήρας χωρητικότητας 2,4 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 184 ίππους.
Από πλευράς πετρελαιοκινητήρων τη βασική έκδοση θα αποτελέσει ο MultiJet II turbo diesel κινητήρας χωρητικότητας 1,3 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 95 ίππους, ενώ θα διατίθενται και οι κινητήρες χωρητικότητας 1,6 και 2 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 120 και 140 ίππους αντίστοιχα.
Το νέο μοντέλο θα ξεκινήσει τις πωλήσεις στην Ευρωπαϊκή αγορά στο δεύτερο τρίμηνο του 2015, ενώ ήδη έχει αρχίσει και δέχεται παραγγελίες. Φυσικά το εν λόγω μοντέλο θα διατίθενται και στην ελληνική αγορά από το Μάρτιο, με τις τιμές να ξεκινούν από 18.500€ για τη βασική έκδοση με το κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 1,6 λίτρων.
Πηγή: www.onlydriving.gr