Men's world
Bugatti Vision Gran Turismo: Από τον ψηφιακό κόσμο με αγάπη
Μετά από μερικές αινιγματικές φωτογραφίες αεροτομών, καλυμμάτων του κινητήρα και κάποιων άλλων στοιχείων για τα οποία δεν είμαστε σίγουροι τι ακριβώς είναι, η Bugatti αποκάλυψε τη συνεισφορά της στο πρόγραμμα Vision GT του γνωστού βιντεοπαιχνιδιού Gran Turismo 6. Η Vision GT είναι η…
εικονική έκφραση του πως θα έμοιαζε μια αληθινή αγωνιστική Bugatti, ενώ παράλληλα μας παρέχει μια προεπισκόπηση της αντικαταστάτριας της Veyron, που ακούει στο όνομα Bugatti Chiron και θα παρουσιαστεί το 2018.
Όσο εξωφρενική κι αν φαίνεται, η Vision GT δεν είναι τόσο ακραία όσο κάποια άλλα ανταγωνιστικά αυτοκίνητα του προγράμματος Vision GT, χωρίς αυτό να είναι απαραιτήτως κακό. Οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί της Bugatti ήθελαν να διατηρήσουν την κατάσταση στο χώρο του τι είναι δυνατό τώρα. Βέβαια, οι Bugatti είναι ακραία αυτοκίνητα από τη φύση τους. «Θέλαμε να δημιουργήσουμε για τους οπαδούς μας ένα έργο όσο πιο ρεαλιστικό γίνεται, και να βάλουμε μια πραγματική Bugatti στον εικονικό κόσμο της σειράς παιχνιδιών του Playstation» δήλωσε ο επικεφαλής σχεδιαστής της Bugatti, Frank Heyl. «Κάθε σχεδιαστικό χαρακτηριστικό καθορίζεται από τη λειτουργικότητά του. Η Vision GT είναι η τέλεια συμβίωση Μηχανικής και Αισθητικής» συμπλήρωσε.
Σε συμπλήρωση της ψηφιακής μορφής της Vision GT, η Bugatti παρουσίασε στο Σαλόνι Αυτοκίνητου της Φρανκφούρτης το Σεπτέμβριο του 2015, ένα αυτοκίνητο πλήρους μεγέθους, ακριβώς όπως θα προστεθεί στο ψηφιακό «γκαράζ» του Gran Turismo 6.
Εξωτερικά, ακόμα κι αν δεν ήταν βαμμένη στις δυο αποχρώσεις του γαλλικού αγωνιστικού μπλε, η Vision GT θα εξακολουθούσε να είναι άμεσα αναγνωρίσιμη ως Bugatti, αφού πάνω της φέρει σχεδιαστικές «σκιές» της Veyron. Αισθητικά, το αυτοκίνητο αποτελείται από δυο αλληλεπικαλυπτόμενα στοιχεία, το πιο ανοιχτόχρωμο μπλε στο μπροστινό τμήμα και το πιο σκουρόχρωμο μπλε στο πίσω τμήμα, το οποίο «φακελώνει» το μπροστινό. Η Bugatti αναφέρει ότι αυτό είναι το χρωματικό σχήμα που χρησιμοποίησε το αγωνιστικό Type 57 G Tank, το οποίο είχε νικήσει στο Le Mans το 1937.
Από το πλάι, το σχήμα του πίσω στοιχείου σχηματίζει τη χαρακτηριστική καμπύλη της Bugatti, η οποία όμως τώρα «σβήνει» πάνω από τα πλαϊνά παράθυρα, σχηματίζοντας έναν τεράστιο αεραγωγό. Από πάνω μπορείτε να δείτε την ιδέα των δυο στοιχείων να «δουλεύει». Το πιο σκουρόχρωμο στοιχείο επίσης σχηματίζει το «θερμοκήπιο», το οποίο βουτά μέσα στο εξαεριζόμενο καπό, αν και το αυτοκίνητο δε φαίνεται να φέρει παραδοσιακό καπό. Το πιο ανοιχτόχρωμο στοιχείο απλώνεται γύρω από το μπροστινό τμήμα του αυτοκινήτου και σχηματίζει τις πόρτες, προτού χαθεί μέσα στους πλαϊνούς αεραγωγούς των δυο πλευρών.
Μπροστά, η Vision GT έχει δυο «θυμωμένες» υποδοχές φαναριών, το καθένα με τέσσερα ορθογώνια φώτα, τα οποία «πλευρίζουν» τη χαρακτηριστική πεταλοειδή μάσκα της Bugatti. Η μάσκα δε, λειτουργεί ως βάση σε στυλ Φόρμουλα 1 για τον τεράστιο ανθρακονημάτινο μπροστινό διάχυτη, ο οποίος φέρει δυο ειδικούς αεραγωγούς που διοχετεύουν τον αέρα προς τα διπλά ειδικά πτερύγια στις μπροστινές γωνίες του αυτοκινήτου.
Μια τεράστια αεροτομή τύπου P1 LM (όπως στην αγωνιστική McLaren P1 δηλαδή) με ενσωματωμένο ραχιαίο πτερύγιο, δεσπόζει στην πίσω πλευρά. Εκεί φαίνεται πως το αυτοκίνητο είναι ανοιχτό στο μεγαλύτερο μέρος του, με τέσσερις κεντρικές εξατμίσεις να «κάθονται» ακριβώς πάνω από ένα τεράστιο ανθρακονημάτινο πίσω διάχυτη. Βέβαια, το πιο εντυπωσιακό χαρακτηριστικό στην πίσω πλευρά είναι η «λωρίδα» με φώτα LED που λειτουργεί ως πίσω φανάρια.
Το εσωτερικό της Vision GT είναι λίγο πιο αγωνιστικό από τα υψηλής πολυτελείας εσωτερικά που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε από τη Bugatti. Ένα μπλε ανθρακονημάτινο αγωνιστικό κάθισμα τύπου μπάκετ είναι τοποθετημένο πίσω από ένα τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών και μια οθόνη υψηλής ευκρινείας που μοιάζει σαν να δείχνει υλικό από το βιντεοπαιχνίδι Tron του 1982. Οι καμπύλες του εξωτερικού αντανακλώνται και στο εσωτερικό με μια εκτεθειμένη ανθρακονημάτινη «ραχοκοκαλιά» που σχηματίζει την κεντρική κονσόλα, «ρέει» στο κέντρο της καμπίνας και «σβήνει» στον ουρανό του αυτοκινήτου.
Σχεδόν όλο το εσωτερικό καλύπτεται από ειδικό καστόρινο υλικό, το οποίο συνήθως συναντάται στα αγωνιστικά παπούτσια των πιλότων της Φόρμουλα 1. Το καστόρινο αυτό είναι υπερβολικά ελαφρύ και ανθεκτικό, και είναι τέλειο για επιφάνειες λαβής. Ως τέτοιο, το καστόρινο αυτό χρησιμοποιείται στα όργανα διεύθυνσης του αυτοκινήτου, αλλά και στα προσκέφαλα των καθισμάτων.
Η Bugatti μπορεί να κατασκεύασε μια πραγματική έκδοση της Vision GT, αλλά δεν αποκάλυψε πολλές πληροφορίες για τον κινητήρα του αυτοκινήτου. Αυτό που ξέρουμε είναι ότι η Vision GT «φοράει» ένα W16 κινητήρα που τροφοδοτεί όλους τους τροχούς, και αξιοποιεί ένα μάλλον μοναδικό σχέδιο για το ψυγείο και μια αεροδυναμικά επαρκή είσοδο αέρα για την τεράστια πολλαπλή εισαγωγής του κινητήρα. Βέβαια, η Bugatti θα μπορούσε να απομακρύνει όλα τα εμπόδια για το επόμενο αυτοκίνητο παραγωγής της και να συμπεριλάβει στο σύστημα μετάδοσης ένα υβριδικό σύστημα που να συμπληρώνει την τεράστια δύναμη του W16 κινητήρα. Το υβριδικό σύστημα θα μπορούσε να τροφοδοτεί αποκλειστικά το μπροστινό άξονα, σταματώντας την ανάγκη να σταλεί μηχανική δύναμη εκεί και αυξάνοντας έτσι την απόδοση του αυτοκινήτου στο 0-100, χάρη στην άμεση απόδοση ροπής από τους ηλεκτροκινητήρες.
Φήμες αναφέρουν ότι ολόκληρο το σύστημα θα μπορούσε να παράγει 1500 ίππους, επιτρέποντας το ελαφρύ αγωνιστικό να «εκτοξευθεί» στα 100χλμ/ώρα σε μόλις δυο δευτερόλεπτα, στο δρόμο για την τελική ταχύτητα των 290μ.α.ω. ή 466,61χλμ/ώρα…
Editor: Ματθαίος Μπλούφας
Φωτογραφίες: TopSpeed
Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα και τις δημοσιεύσεις μας!