Ανδρική Μόδα

Ermenegildo Zegna: Η νέα καμπάνια SS 2021 (+videos)

Συντάκτης  | 

©Ermenegildo Zegna

Το πολυτελή brand, Ermenegildo Zegna, καλωσορίζει την νέα σεζόν Άνοιξη Καλοκαίρι 2021 με την νέα της κολεξιόν και με μια νέα αντίληψη!

Το κορυφαίο brand Ermenegildo Zegna έχει ορίσει την ιδέα της υψηλής ποιότητας και των πολυτελών ανδρικών ενδυμάτων! Αυτή τη σεζόν όμως, η εταιρία στρέφει ακόμη περισσότερο το βλέμμα στο κοινό της, ρωτώντας «τι σημαίνει τελικά να είσαι άντρας;»

Το concept του #WHATMAKESAMAN (τι κάνει τον άντρα), έχει στόχο να συμπεριλάβει μια νέα αντίληψη. Αυτή που θα δίνει την ευκαιρία στους θαυμαστές του οίκου να ξανασκεφτούν τα σύγχρονα ιδανικά.

Στην δημοσίευσή του για την κολεξιόν του 2021, το brand αναφέρει…

«Τι σημαίνει τελικά να είσαι άντρας σήμερα; Το ταξίδι μας ξεκίνησε με μια ερώτηση. Αυτή  πυροδότησε μια συζήτηση και γύρο από αυτή χτίστηκε μια παγκόσμια κοινότητα – κίνημα. Αυτή τη σεζόν, η εξερεύνηση του οίκου Zegna αφορά την σύγχρονη αρρενωπότητα. Περιστρέφεται γύρο από κάτι πιο οικείο, πιο προσωπικό, πιο ειλικρινές και πιο φωτισμένο. Μαζί, θα αναδείξουμε τις αξίες του σημερινού άνδρα και την ποιότητά του. Αυτό θα γίνει μέσα από τη οπτική γωνία των φίλων και της οικογένειάς του.» 

Η εταιρία στη νέα της καμπάνια για την άνοιξη και το καλοκαίρι, στόχευσε να αποτυπώσει ένα πιο οικείο πορτρέτο του άντρα και των σχέσεων του με την οικογένεια. Για να το πετύχει αυτό αποτύπωσε τον δεσμό μεταξύ γιου και μητέρας, με το νεαρό μοντέλο, τραγουδιστή και τραγουδοποιό Gabriel-Kane Day-Lewis και την μητέρα του, την ηθοποιό Isabelle Adjani, πέντε φορές βραβευμένης με το βραβείο César.

Κατευθύνοντας με αυτόν τον τρόπο στην φιλοσοφία που είναι αποτυπωμένη στα υφάσματα του οίκου. Η ιδέα είναι η αμφισβήτηση της ταυτότητας, η ατομικότητα, η μοναδικότητα, η ευθύνη και η κληρονομιά!

Το brand προωθεί μια παγκόσμια κοινότητα που μοιράζεται έναν κοινό στόχο και διερευνά την  πολυπλοκότητα και την περιπλοκή της σύγχρονης αρρενωπότητας.

Όπως πάντα όμως, τα κύρια χαρακτηριστικά στην κολεξιόν του οίκου και για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2021, παραμένουν η βιωσιμότητα του brand και η κλασική πολυτέλεια στην ντουλάπα ενός άντρα.

Ermenegildo Zegna

Ermenegildo Zegna

Ermenegildo Zegna

Συνεχίζοντας παράλληλα την φιλοσοφία της χρήσης των υπαρχόντων πολυτελών υφασμάτων που μεταμορφώνονται σε νέα κομμάτια. Με αυτόν τον επαναπροσδιορισμό η εταιρία στοχεύει να γίνει εφικτό το όνειρο της για μηδενικά απόβλητα στον χώρο της μόδας. Για να το πετύχουν αυτό, τα υπολείμματα υφασμάτων και υλικών που έχουν απομείνει και υφίστανται, επεξεργάζονται ξανά. Δημιουργούν με αυτόν τον τρόπο πάλι μοντέρνα και καλοραμμένα ρούχα και σηματοδοτούν μια νέα εποχή στο στιλ και την ευαισθησία των εταιριών.

Η νέα καμπάνια του οίκου αναδεικνύει παράλληλα με τα κοστούμια και τα στιλιζαρισμένα ρούχα, ένα πολυτελή Leisure στυλ, που συμπεριλαμβάνει αεράτα, άνετα και πολυμορφικά υβριδικά κομμάτια σε casual γραμμές.

Ermenegildo Zegna

Ermenegildo Zegna

Ermenegildo Zegna

©Ermenegildo Zegna

 

Μια ομάδα ανθρώπων με κοινή αισθητική, πολλές ανησυχίες, ποικιλία απόψεων και λάτρεις του lifestyle! • • ҉ • • Design your life! • • ҉ • • Enjoy every moment! • • ҉ • • Discover our world!