Αν και η ταυτότητα της νέας πλατφόρμας δεν έχει γίνει γνωστή, λόγω της συνάφειας με την Renault η επικρατέστερη εκδοχή είναι η νέα γενιά του hatchback να αξιοποιήσει την πολυχρηστική πλατφόρμα CMF-B της Συμμαχίας η οποία φιλοξενεί ήδη μοντέλα όπως το νεότερο Renault Clio και το Nissan Juke. Για λόγους ωστόσο που άπτονται του κόστους όσο και της στρατηγικής του ομίλου, το Sandero δεν πρόκειται να επωφεληθεί από τις υβριδικές εξελίξεις που αφορούν τα δύο παραπάνω μοντέλα, επωφελούμενο ωστόσο από νέους κινητήρες βενζίνης.
Υπό το σκεπτικό διατήρησης της τιμής του Sandero στα ίδια επίπεδα η γκάμα αναμένεται να ξεκινά με μια βελτιωμένη εκδοχή του τρικύλινδρου 1,0 λίτρου κινητήρα βενζίνης της Dacia και να «κλείνει» με τον turbo 1,3 λίτρου σε εκδοχή ισχύος 130 ίππων. Αντιστοίχως, και για τους ίδιους λόγους, αν και το νέο infotainment του Renault Clio δεν πρόκειται να βρει διέξοδο στο Sandero, δεδομένα θα υπάρξει μια μεγαλύτερη οθόνη για το infotainment και επιπλέον τεχνολογικός εξοπλισμός ο οποίος αναμένεται να επιφέρει τη ριζική αναμόρφωση του θαλάμου επιβατών.
Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα, το νέο Sandero αναμένεται να αποκαλυφθεί σύντομα με την προοπτική να διατεθεί στην Ευρώπη εντός του α΄τριμήνου του 2021.