Men's world

Aston Martin Vulcan: Το πνεύμα των αιθέρων μέσα του.

Συντάκτης  | 

Aston Martin VulcanΤο νέο παντοδύναμο αγωνιστικό «όπλο» της Aston Martin «ακούει» στο όνομα Vulcan. Είναι σχεδόν βέβαιο ότι το όνομα αυτό σας έκανε να σκεφτείτε κάποιον χαρακτήρα από το Star Trek. Η «βρετανικότητα» όμως της Aston Martin δεν επιτρέπει τέτοιους συνειρμούς. Το όνομα Vulcan προέρχεται από το τεράστιο και εκπληκτικά θορυβώδες στρατηγικό βομβαρδιστικό αεροσκάφος της…. Βρετανικής Αεροπορίας, Avro Vulcan.

Ανεξαρτήτως ονοματολογίας, το Vulcan προορίζεται να γίνει η πιο ακραία όχι-και-τόσο-κατάλληλη-για-το-δρόμο Aston Martin μέχρι τώρα, ένα περιορισμένης παραγωγής hypercar μόνο για πίστα, που ξεκάθαρα στοχεύει στο ίδιο μικρό μερίδιο της αγοράς με τις Ferrari FXXK, Porsche 918 Spyder και McLaren P1 GTR. Ξέρετε, αυτή τη μικρή γωνιά της αγοράς, εκεί όπου συγκεντρώνονται οι δισεκατομμυριούχοι λάτρες της ταχύτητας. Μόλις 24 Vulcan θα παραχθούν, και οι αγοραστές θα λάβουν επίσης, σύμφωνα πάντα με την επίσημη δήλωση της εταιρείας, «τη δυνατότητα να δημιουργήσουν τη δική τους αγωνιστική εμπειρία μέσα από μια κλιμακούμενη εκπαίδευση πάνω στις αναπροσαρμογές της ισχύος και της δυναμικής συμπεριφοράς».

Aston Martin Vulcan 1

Η ισχύς προέρχεται από μια έκδοση του γνωστού V12 κινητήρα της εταιρείας, ο οποίος έχει εξελιχθεί με τη βοήθεια της Aston Martin Racing, του αγωνιστικού δηλαδή τμήματος. Ο κινητήρας έχει χωρητικότητα 7 λίτρων και παράγει περισσότερους από 800 ίππους, χωρίς να έχει γίνει γνωστή η ακριβής ιπποδύναμη. Αναφέρουμε την ισχύ αυτή σε αντιπαράθεση με το μοντέλο ONE-77 της Aston Martin, η οποία αραιά και που κατηγορούνταν ότι «κοπροσκύλιαζε», αφού παρήγαγε μόλις 750 ίππους από κινητήρα χωρητικότητας 7.3 λίτρων.

Οι υπόλοιπες τεχνικές προδιαγραφές είναι παρομοίως μη-αποκτήσιμες από την Aston Martin. Αυτά που γνωρίζουμε είναι ότι το αυτοκίνητο είναι «κτισμένο» γύρω από ένα ανθρακονημάτινο monocoque πλαίσιο και έχει ανθρακονημάτινο αμάξωμα. Ο κινητήρας είναι συνδεδεμένος με ένα «σωλήνα» ροπής από μαγνήσιο και έναν ανθρακονημάτινο άξονα μετάδοσης που διοχετεύει την ισχύ σε ένα αγωνιστικών προδιαγραφών εξατάχυτο X-Trac σειριακό κιβώτιο. Το φρενάρισμα επιτυγχάνεται από αγωνιστικές σιαγωνες Brembo, οι οποίες «δαγκώνουν» ανθρακονημάτινους-κεραμικούς δίσκους και στις τέσσερις γωνίες, ενώ το αυτοκίνητο κάθεται πάνω σε αγωνιστικά ελαστικά Michelin. Το Vulcan έχει προφανώς κατασκευαστεί με βάση τις προδιαγραφές ασφαλείας της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου. Το αυτοκίνητο επίσης φέρει αγωνιστική ανάρτηση με ειδικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ σε όλους τους τροχούς, όπως και ρυθμιζόμενες αντιστρεπτικές μπάρες. Τα φρένα έχουν ABS που ρυθμίζεται από τον οδηγό, όπως και αγωνιστικά συστήματα πρόσφυσης και ευστάθειας.

Aston Martin Vulcan 2

Προς το παρόν δεν υπάρχει αναφορά για Vulcan δρόμου ή για πλήρως εξελιγμένες κι ανταγωνιστικές αγωνιστικές εκδόσεις, παρόλο που ο σχεδιασμός σίγουρα δείχνει ότι θα μπορούσε να «γεννήσει» μια έκδοση δρόμου. Οι «από μέσα» άνθρωποι της Aston Martin έχουν πάντως αναφέρει και παλιότερα ότι σχεδιαστικές γραμμές από τέτοια «ειδικά» μοντέλα είναι πολύ πιθανόν να δούμε και σε πιο προσιτά μοντέλα της εταιρείας στο κοντινό μέλλον. Το χρώμα και οι άλλες σχεδιαστικές λεπτομέρειες μοιάζουν πλήρως διαπραγματεύσιμα, με το φημισμένο τμήμα «Q» της Aston Martin να σιγουρεύει ότι κάθε πελάτης παίρνει αυτό που θέλει.

Η πρώτη επίσημη ανακοίνωση ήταν αξιοπρόσεκτα σιωπηλή στο θέμα της τιμής του Vulcan. Υποθέτουμε ότι αυτό σημαίνει ότι το Vulcan θα πρέπει να πωληθεί με ουσιαστική έκπτωση σε σχέση με άλλα μοντέλα της εταιρείας, υπολογίζοντας πάντα το γεγονός ότι δεν μπορεί να οδηγηθεί οπουδήποτε αλλού εκτός από πίστα. Εσείς τι πιστεύετε ότι ακούγεται δίκαιο σαν τιμή; 100.000 δολάρια; 80.000; 60.000; Φυσικά και αστειευόμαστε. Η έλλειψη τιμής εξηγείται σχεδόν σίγουρα από την παλιά ατάκα ότι «η ανάγκη να ξέρουμε είναι αντιστρόφως ανάλογη με την ικανότητα να διαθέσουμε». Είστε δε από αυτούς που πίστευαν ότι θα καταλήξει να κοστίζει περισσότερο από ό,τι η ONE-77 με την «ντροπιαστική» τιμή των μόλις δυο εκατομμυρίων δολαρίων; Είχατε δίκιο, γιατί τελικά η Aston Martin ανακοίνωσε ότι η τιμή του Vulcan είναι 1.5 εκατομμύρια λίρες, δηλαδή περίπου 2.3 εκατομμύρια δολάρια.

Στο θέμα της οδήγησης του αυτοκινήτου, η Aston Martin ανακοίνωσε ότι οι ιδιοκτήτες θα έχουν μια σειρά επιλογών πληρωμής των διδάκτρων για τα μαθήματα που θα τους βοηθήσουν να πάρουν το καλύτερο από το αυτοκίνητο. Τα μαθήματα αυτά περιλαμβάνουν πολλά, μέχρι και να περνάνε οι ιδιοκτήτες χρόνο με τους οδηγούς των αγωνιστικών Aston Martin GT, και να χρησιμοποιούν τους επαγγελματικούς αγωνιστικούς προσομοιωτές. Κατόπιν, η εταιρεία σχεδιάζει «μία σειρά εκδηλώσεων σε πίστα, οι οποίες θα προσφέρουν στους πελάτες την ευκαιρία να εξερευνήσουν τις οδηγικές τους ικανότητες και τις δυνητικές επιδόσεις του αυτοκινήτου, τρέχοντας σε κάποιες από πιο διάσημες και γεμάτες αίγλη πίστες του κόσμου». Ή με πιο απλά λόγια, σχεδόν η ίδια συμφωνία με αυτή που προσφέρεται στους υποψήφιους αγοραστές της Ferrari FXXK, της Porsche 918 Spyder και της McLaren P1 GTR.

Aston Martin Vulcan 3

Editor: Ματθαίος Μπλούφας

 

 

 

Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα και τις δημοσιεύσεις μας!

Μια ομάδα ανθρώπων με κοινή αισθητική, πολλές ανησυχίες, ποικιλία απόψεων και λάτρεις του lifestyle! • • ҉ • • Design your life! • • ҉ • • Enjoy every moment! • • ҉ • • Discover our world!

Αφήστε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *