Fashion Νews
Η digital καμπάνια της Selfridges
Καλώς ήλθατε στο μέλλον! Όπου οι πισίνες είναι δημιουργημένες μέσα στις οθόνες, το μακιγιάζ είναι ζωγραφισμένο με ένα κλικ και ο σχεδιασμός των ρούχων μεταφέρεται απευθείας από το μυαλό στη φωτογραφία.
Και ενώ πλέον τα περισσότερα καταστήματα παλεύουν με την εποχή του online shopping και των ηλεκτρονικών πωλήσεων, η Selfridges & Co αγκαλιάζει την τεχνολογία και περνάει τη διαφήμιση του brand στο επόμενο επίπεδο με τη διαφημιστική της καμπάνια “The New Order”.
Η… «Νέα παραγγελία» είναι μια ομάδα πέντε digital artist, των Cattytay, Jon Emmony, Ines Alpha, Filip Custic και Jamie-Maree Shipton, τους οποίους προσέλαβε η εταιρία πρόσφατα με σκοπό να δημιουργήσουν τη νέα διαφημιστική καμπάνια της Selfridges για το 2020.
Όμως καθώς η παρουσίαση σχολιάστηκε αρκετά, μάλλον δεν ήρθαν μόνο να αναζωογονήσουν το συγκεκριμένο brand, αλλά ενδεχομένως να αλλάξουν την σκέψη προώθησης προϊόντων στη βιομηχανία μόδας γενικότερα.
Ακολουθήστε το Design Magazine και στο Facebook