Fashion Νews
Η Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου θα γίνει μέσω live streaming
Για την εβδομάδα μόδας του Λονδίνου τo British Fashion Council ανακοίνωσε τη δημιουργία ψηφιακής πλατφόρμας. Θα μεταδώσει ζωντανά όλες τις κολεξιόν και θα είναι προσβάσιμη από όλους.
Το lockdown που επέβαλλαν πολλά κράτη εξαιτίας της πανδημίας του κορωνοϊού, έδειξε από νωρίς πως θα έχει έντονες επιπτώσεις σε πολλούς τομείς. Ένας από αυτούς ήταν και η βιομηχανία της μόδας η οποία επηρεάστηκε άμεσα. Πλέον, λόγο αυτού συζητιέται πολύ σοβαρά για το τι θα γίνει την επόμενη μέρα.
Βάση πληροφοριών από το harpersbazaar, στα πλαίσια αυτής της νέας πραγματικότητας το British Fashion Council προχώρησε Τρίτη 21 Απριλίου, σε μια πολύ σημαντική ανακοίνωση.
Η επόμενη Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου για Άνοιξη/Καλοκαίρι 2021, θα γίνει μέσω live streaming. Τα showrooms των δημιουργών θα είναι αυτή τη χρονιά εικονικά.
Με αφορμή την ακύρωση της ανδρικής Εβδομάδας Μόδας που θα γινόταν τον Ιούνιο, οι ιθύνοντες είδαν πως πρέπει να βρεθεί μία λύση. Έτσι, η βιομηχανία μόδας θα συνεχίσει να λειτουργεί όσο πιο κανονικά γίνεται.
Για αυτόν το λόγο, λήφθηκε η απόφαση που ανακοινώθηκε επίσημα την Τρίτη 21 Απριλίου. Οι ανδρικές και γυναικείες συλλογές θα παρουσιαστούν μαζί. Σε μια εβδομάδα μόδας που δεν θα είναι απλώς ψηφιακή αλλά και ουδέτερου γένους.
Για τον σκοπό αυτόν θα δημιουργηθεί μια πλατφόρμα η οποία από τις 12 Ιουνίου θα ανοίξει τόσο για τους επαγγελματίες όσο και για το ευρύ κοινό.
Με αυτόν τον τρόπο, αυτή τη φορά θα έχουν όλοι πρόσβαση. Ακόμα και στα events τα οποία μέχρι τώρα ήταν αποκλειστικά και μόνο για τους λίγους “εκλεκτούς” προσκεκλημένους.
Η ανακοίνωση της Caroline Rush, Chief Executive του British Fashion Council ανέφερε:
“Είναι πολύ σημαντικό να κοιτάξουμε στο μέλλον και να αρπάξουμε την ευκαιρία. Να αλλάξουμε, να συνεργαστούμε και να εξελιχθούμε. Η πανδημία μας οδηγεί στο να αντιδράσουμε λαμβάνοντας υπόψιν μας τα δεδομένα της κοινωνίας. Καθώς και το πώς θέλουμε να ζούμε τη ζωή μας και να κάνουμε τις δουλειές μας όταν όλο αυτό ξεπεραστεί. Με το να φτιάξουμε αυτή την πλατφόρμα για την εβδομάδα μόδας, προσαρμόζουμε τις ψηφιακές καινοτομίες στις ανάγκες του σήμερα και χτίζουμε το μέλλον. Οι σχεδιαστές θα μπορούν να μοιραστούν την ιστορία τους και τις συλλογές τους με ένα μεγαλύτερο παγκόσμιο κοινό.”
Τα γυναικεία shows για το Χειμώνα του 2020 είχαν πραγματοποιηθεί τον Φεβρουάριο. Τώρα επρόκειτο να ανοίξουν και τα showrooms των σχεδιαστών. Η νέα πραγματικότητα επιβάλλει μια διαφορετική προσέγγιση. Έτσι, η ενέργεια αυτή του British Fashion Council θα δώσει τη δυνατότητα στους σχεδιαστές να επικοινωνήσουν με το κοινό. Δίνοντας συνεντεύξεις, ηχογραφώντας podcasts, διοργανώνοντας webinars και ψηφιακά showrooms.
Παράλληλα τόσο οι retailers όσο και το κοινό θα έχουν τη δυνατότητα να κάνουν παραγγελίες για τις συλλογές του Καλοκαιριού 2021.
Η απόφαση του British Fashion Council έρχεται να επιβεβαιώσει ότι η μόδα είναι έτοιμη και πρέπει να αλλάξει σελίδα και να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα. Στις περασμένες Εβδομάδες Μόδας τα shows έγιναν κεκλεισμένων των θυρών, ενώ η αντίστοιχη στη Σεούλ ακυρώθηκε. Το Τόκιο, η Μόσχα και η Σαγκάη αντέδρασαν γρήγορα και παρουσίασαν τις δικές τους μέσα από digital media παρουσιάζοντας virtual πασαρέλες και showrooms.
Μένει πλέον να δούμε πώς θα κινηθεί κάθε μητρόπολη της μόδας από εδώ και στο εξής. Μιας και η Νέα Υόρκη είναι ακόμα κέντρο της πανδημίας, ενώ το Μιλάνο και το Παρίσι τώρα έχουν αρχίσει να συζητούν δειλά την άρση των περιοριστικών μέτρων.