Παιδί & Έφηβοι

Ομαδικά παιχνίδια για παιδικό πάρτι

Συντάκτης  | 

Παιδικά ομαδικά παιχνίδιαΓέλιο, ξεγνοιασιά, χαρά, μοίρασμα, ομαδικότητα… Όλοι τα έχουμε παίξει και τα αναπολούμε!

Μας θυμίζουν υπέροχες, δημιουργικές στιγμές και πολύ-πολύ γέλιο. Παραθέτουμε τα ήδη γνωστά Μπιζ, Μήλα, Κουτσό, μα και νέα παιχνίδια που βρίσκουμε συνεχώς και διασκεδάζουμε πολύ!

“Σε πάγωσα” με σπρέι νερού (παίζεται με τουλάχιστον 5 παιδιά και θα χρειαστούμε τουλάχιστον 5 ψεκαστήρια γεμάτα με νερό και ρούχα για τα παιδιά που σίγουρα θα βραχούν)
Μοιράζουμε τα ψεκαστήρια στα παιδιά.
Βάζουμε συγκεκριμένα όρια χώρου, ώστε να μην απλωθούν πολύ τα παιδιά.
Αποφασίζουν ποιός θα είναι ο “Δημιουργός Πάγου”.
Εξηγούμε τους κανόνες: “Παγώνει” ένα παιδί ο “Δημιουργός Πάγου” ψεκάζοντάς το με νερό και αυτό κάθεται ακίνητο. Συνεχίζει να κυνηγάει τα υπόλοιπα παιδιά για να τα “παγώσει” τη στιγμή που αυτά προσπαθούν να ψεκάσουν με νερό τον παγωμένο συμπαίκτη τους, για να “ξεπαγώσει”. Κερδίζει ο “Δημιουργός Πάγου” όταν καταφέρει να “παγώσει” όλα τα παιδιά.
Μετά το παιχνίδι ξαναρχίζει.
Επιτρέπονται τα ξεκαρδίσματα και οι τσιρίδες!

Γιατρέ, Γιατρέ (παίζεται με αρκετά παιδάκια που κάθονται σε κύκλο και μπερδεύουν χέρια και πόδια)
Όλα τα παιδιά σχηματίζουν έναν κύκλο και κρατιούνται από τα χέρια, εκτός από δύο.
Το ένα από τα δύο παιδιά που δε συμμετέχουν στον κύκλο, είναι ο Γιατρός και δεν επιτρέπεται να κοιτάζει τα υπόλοιπα παιδιά. Κάθεται στην άκρη.
Το άλλο παιδί μπαίνει στον κύκλο και βάζει τα παιδιά να μπερδευτούν μεταξύ τους, σκύβοντας και περνώντας κάτω από τα χέρια, ή περνώντας ένα πόδι πάνω από τα χέρια κ.λπ. Χωρίς να λυθούν τα χέρια τους!!!
Καλείται ο Γιατρός μετά να τους ξεμπερδέψει.

Λιοντάρια που κοιμούνται (παίζεται με τουλάχιστον 2 άτομα, εκ των οποίων ο ένας ξαπλώνει στο πάτωμα)
Όλοι οι παίκτες ξαπλώνουν στο πάτωμα ανάσκελα και κάθονται ακίνητοι.
Ο αρχηγός (που έχουμε διαλέξει) προσπαθεί να δει αν κινούνται τα “ακίνητα λιοντάρια” και αν δεν κινούνται προσπαθεί να τους κάνει να χάσουν με μορφασμούς, πειράγματα, αστεία κ.λπ.
Όποιος κουνηθεί, σηκώνεται και γίνεται βοηθός του αρχηγού και παρατηρεί με τη σειρά του όλους τους παίκτες και προσπαθεί να τους κάνει να χάσουν.
Απαγορεύεται το άγγιγμα.
Κερδίζει το τελευταίο “κοιμώμενο λιοντάρι”!!!

Μαντεύω αντικείμενα (παίζεται με 2 και περισσότερους παίκτες)
Ο πρώτος παίκτης βλέπει ένα αντικείμενο από το περιβάλλον γύρω του.
Ενημερώνει τους υπόλοιπους παίκτες για το αρχικό γράμμα αυτού του πράγματος.
Μπορεί να δοθεί “βοήθεια”, όπως το αν βρίσκεται κοντά ή μακριά, ψηλά ή χαμηλά, αν είναι μεγάλο ή μικρό κ.λπ.
Με τη σειρά όλοι οι παίκτες προσπαθούν να βρουν το αντικείμενο.
Ο πρώτος που θα το μαντέψει σωστά, είναι ο νικητής και πλέον αυτός ξεκινάει το παιχνίδι ξανά.

Κινέζικο Σχολείο (χρειαζόμαστε ένα βότσαλο ή πετραδάκι και σκάλες)
Αποφασίζουμε ποιος θα είναι ο δάσκαλος που μένει όρθιος.
Τα υπόλοιπα παιδιά κάθονται στο πρώτο σκαλοπάτι.
Ο δάσκαλος βάζει τα χέρια του πίσω στην πλάτη και τοποθετεί το βότσαλο στο δεξί ή το αριστερό χέρι. Τα φέρνει μπροστά, κλειστά, ώστε να μη φαίνεται ποιο χέρι κρατάει το βότσαλο και αφήνει το πρώτο παιδί να μαντέψει.
Αν μαντέψει σωστά το παιδί ανεβαίνει ένα σκαλοπάτι. Αν όχι, παραμένει στο ίδιο.
Ο δάσκαλος μετά βάζει τα χέρια του πίσω και είτε αλλάζει χέρι στο βότσαλο, είτε όχι.
Συνεχίζει έτσι και ρωτάει όλα τα παιδιά με τη σειρά.
Το πρώτο παιδί που θα φτάσει στην κορυφή της σκάλας, είναι ο νικητής. Ο νικητής γίνεται αμέσως δάσκαλος και ξαναρχίζει το παιχνίδι.

Αγαλματάκια ακούνητα, αγέλαστα, αμίλητα… μέρα ή νύχτα; (παίζεται από 3 παιδιά και πάνω)
Το ένα παιδί “τα φυλάει” και κλείνει τα μάτια και λέει: «Αγαλματάκια ακούνητα, αγέλαστα, αμίλητα, μέρα ή νύχτα;». Όσο μιλάει όλα τα παιδιά κινούνται. Μόλις τελειώσει τη φράση του, ανοίγει τα μάτια και όποιο παιδί κινείται χάνει και “τα φυλάει” εκείνο.

Μήλα (παίζεται από 2 ομάδες, από 4 παιδιά και πάνω και χρειάζεται 1 μπάλα)
Χαράσσουμε 2 παράλληλες γραμμές και ισομοιράζουμε τη μία ομάδα, που πηγαίνουν από την έξω μεριά των παράλληλων γραμμών. Η απόσταση μεταξύ τους είναι 10 μέτρα περίπου. Η 2η ομάδα μπαίνει στη μέση και προσπαθεί να αποφύγει τα χτυπήματα της μπάλας που περνούν από τη μία μεριά προς την άλλη. Κάθε παιδί που το χτυπάει η μπάλα, βγαίνει από το παιχνίδι. Κάθε παιδί που πιάνει τη μπάλα που προοριζόταν να το χτυπήσει, ονομάζει ότι έχει πιάσει “1 μήλο”. Αυτό του χρησιμεύει για να μη μετρήσει κάποιο χτύπημα ή για να μη βγει από το παιχνίδι.

Μπιζ!!! (παίζεται από πολλά παιδιά)
Ένα παιδί γυρνάει την πλάτη και κάποιο από τα υπόλοιπα το “χτυπάει” στην ανοικτή παλάμη του.
«Μπιζ!!!» φωνάζουν όλα μαζί και αυτός που είχε γυρισμένη την πλάτη πρέπει να βρει ποιος τον “χτύπησε”.

Κουτσό (παίζεται από 1 παιδί και πάνω και χρειάζεται μια πλατιά πέτρα, την “αμάδα”)
Με κιμωλία συνήθως, φτιάχνουμε 1 ορθογώνιο και το χωρίζουμε σε 8 μικρότερα κομμάτια. Πετάμε την αμάδα στο 1ο τετράγωνο και στηριζόμενοι στο ένα πόδι, κάνουμε το λεγόμενο “κουτσό” προσπαθώντας να σπρώξουμε από το 1ο τετράγωνο στο 2ο μέχρι το 8ο, την αμάδα, χωρίς να σταματήσουμε σε γραμμή. Μόλις το καταφέρουμε φτάνοντας στο 8ο κουτάκι, θα πρέπει να επιστρέψουμε στο 1ο.

Πετάει, πετάει … ο γάιδαρος (παίζεται από πολλά παιδιά και χρειάζεται μια ίσια επιφάνεια)
Η “μάνα” (που ορίζεται με κλήρο) τοποθετεί το δείκτη του χεριού της πάνω στην επιφάνεια και όλα τα παιδιά μαζεύονται γύρω της και κάνουν το ίδιο. Λέει η “μάνα”: «Πετά, πετά το αηδόνι» και σηκώνει το χέρι της. Την ακολουθούν τα παιδιά φωνάζοντας «Πετάάάάει!». Συνεχίζει η “μάνα”: «Πετά, πετά το γεράκι» και σηκώνει το χέρι της. Την ακολουθούν τα παιδιά φωνάζοντας «Πετάάάάει!». Συνεχίζει η “μάνα”: «Πετά, πετά το κεράκι» και την “πατάνε” τα παιδιά από την ομοιοκαταληξία και σηκώνουν τα χέρια τους φωνάζοντας «Πετάάάει!».

Περνά, περνά η μέλισσα (παίζεται από πολλά παιδιά)
Εκλέγονται 2 αρχηγοί και διαλέγουν από ένα “σπουδαίο” όνομα ο καθένας, π.χ. διαμάντι και ζαφείρι, το οποίο δεν το ανακοινώνουν στους άλλους, είναι το μυστικό. Στέκονται ο ένας απέναντι στον άλλον και στήνουν τα χέρια τους ψηλά, να ακουμπούν, σαν αψίδα. Οι υπόλοιποι σχηματίζουν ουρά και περνούν από κάτω, τραγουδώντας: «Περνά, περνά η μέλισσα με τα μελισσόπουλα και με τα παιδόπουλα, παιδόπουλα». Σταματούν το παιδί που περνάει εκείνη τη στιγμή κάτω από την αψίδα και του λένε στο αυτί τη μυστική λέξη που έχουν διαλέξει. Το παιδί ακούει και τις 2 λέξεις και πρέπει να διαλέξει αυτή που του αρέσει περισσότερο. μυστικά στ’ αυτί τις δύο λέξεις που διάλεξαν και το παιδί πρέπει να επιλέξει μία από τις δύο. Όποια λέξη επιλέξει, θα πάρει θέση πίσω από τον “αρχηγό” που τη σκέφτηκε. Όποιος πάρει τους περισσότερους, κερδίζει.

Τυφλόμυγα (παίζεται από πολλά παιδιά)
Ένα παιδί εθελοντικά γίνεται η “τυφλόμυγα” και τα υπόλοιπα του κλείνουν τα μάτια με ένα μαντήλι ώστε να μη βλέπει. Η “τυφλόμυγα” προσπαθεί να πιάσει τα παιδιά που βρίσκονται γύρω της και όταν το καταφέρνει πρέπει να ονομάσει ποιον έπιασε. Αν αναγνωρίσει σωστά, τότε αυτός που έπιασε γίνεται “τυφλόμυγα”.

Βαρελάκια (παίζεται από 2 παιδιά και πάνω)
Στήνονται στη σειρά τα παιδιά και σκύβουν τόσο ώστε να είναι σταθερά και σε μικρή απόσταση το ένα από το άλλο.
Ένα παιδί παίρνει φόρα και πηδά πάνω από το πρώτο, το δεύτερο… μέχρι το τελευταίο και μόλις τελειώσει κάθεται αυτό τελευταίο και σκύβει.
Τα παιδιά, παίρνουν από ένα νούμερο. Πρέπει να θυμούνται το νούμερό τους για να μπορέσουν να κερδίσουν το παιχνίδι. Ο πρώτος ξεκινά λέγοντας: «Έχω 1 κολοκυθιά που έχει 4 κολοκύθια!». Τότε αυτός που έχει τον αριθμό 4, πρέπει να πει: «Και γιατί να έχει 4 κολοκύθια;». Οι άλλοι τον ρωτούν: «Και πόσα να έχει;» και εκείνος τους λέει: «Να έχει 3 κολοκύθια!». Οπότε το παιδί με τον αριθμό 3 πρέπει να απαντήσει και οι ίδιες ερωτήσεις γίνονται ξανά και ξανά, μέχρι κάποιο παιδί να μπερδευτεί και να πει το δικό του αριθμό ή κάποιον που δεν υπάρχει.

Το κρυφτό (παίζεται από 2 παιδιά και πάνω)
Ένα παιδί “τα φυλάει” γυρισμένο σε μία κολώνα ή έναν τοίχο και μετράει μέχρι το 100 χωρίς να βλέπει γύρω του. Έτσι, δίνει το χρόνο στα υπόλοιπα παιδιά να κρυφτούν. Μόλις τελειώσει το μέτρημα, αρχίζει το ψάξιμο. Αν βρει κάποιο παιδί πρέπει να τρέξει προς το σημείο που “τα φύλαγε” και να πει “φτου και το όνομα του παιδιού που βρήκε, π.χ. «φτου Άγγελε». Αν ο Άγγελος είναι πιο γρήγορος και φτάσει πρώτος στο συγκεκριμένο σημείο, μπορεί να πει αυτός «φτου» και να μην είναι στους χαμένους. Αν το τελευταίο παιδί δεν μπορεί να το βρει αυτός που τα “φύλαγε” τότε τα “ξαναφυλάει” από την αρχή. Αν ο τελευταίος προλάβει και φτάσει πρώτος στο σημείο του φυλάγματος, τότε λέει «φτου ξελευθερία σε όλους» και έτσι τα ξαναφυλάει το ίδιο παιδί.

Το χαλασμένο τηλέφωνο (παίζεται από πολλά παιδιά)
Κάθονται τα παιδιά δίπλα-δίπλα και το 1ο παιδί λέει στο αυτί του 2ου μία λέξη πάρα πολύ γρήγορα. Το 2ο παιδί επαναλαμβάνει αυτό που άκουσε στο αυτί του 3ου παιδιού και ούτω καθεξής. Αν ο τελευταίος πει δυνατά τη σωστή λέξη, τότε ο 1ος κερδίζει. Δε συμβαίνει συχνά, αλλά το γέλιο είναι πολύ όταν ακούγεται η λέξη από τον τελευταίο και η σωστή λέξη από τον πρώτο.

Αλάτι χονδρό, αλάτι ψιλό (παίζεται από πολλά παιδιά)
Τα παιδιά σχηματίζουν έναν κύκλο και κάθονται κάτω με τα χέρια τους πίσω.
Η “μάνα” σηκώνεται κρατώντας ένα μαντήλι και τραγουδάει γυρίζοντας γύρω από τα παιδιά: «Αλάτι χονδρό, αλάτι ψιλό, έχασα τη μάνα μου και πάω να τη βρω! Παπούτσια δε μου πήρε να πάω στο χορό και αν δεν μου τα πάρει, εγώ θα τρελαθώ!».
Κάποια στιγμή καθώς γυρνάει γύρω από τα παιδιά, αφήνει το μαντήλι να πέσει πίσω από κάποιο παιδί. Όταν το αντιληφθεί το παιδί, σηκώνεται και κυνηγάει τη “μάνα” μέχρι να κάτσει στη θέση της στον κύκλο. Αν την πιάσει, ξανακάνει “μάνα” το ίδιο παιδί. Διαφορετικά, κάνει τη “μάνα” το παιδί που δεν την έπιασε.

20 ερωτήσεις για Ζώο, Φυτό ή Πράγμα για 2 και περισσότερους παίκτες (όταν βαριούνται τα μικρά μας, το “Ζώο, Φυτό ή Πράγμα σε 20 ερωτήσεις” μπορεί να μας διασκεδάσει)
Παίζεται ως εξής:
Ο πρώτος παίκτης σκέφτεται κάτι και αποφασίζει σε ποια κατηγορία ανήκει αυτό το “κάτι”:
Ζώο: οτιδήποτε ζωντανό (ή νεκρό) συμπεριλαμβανομένων ανθρώπων (διάσημους ή γνωστούς)
Φυτό: όλα τα φυτά
Πράγμα: οτιδήποτε φτιάχνεται από υλικό που δεν είναι ζωντανό
Ενημερώνει τους υπόλοιπους παίκτες, ότι αυτό που σκέφτηκε ανήκει στην κατηγορία “…”
Οι υπόλοιποι παίκτες έχουν περιθώριο 20 ερωτήσεων συνολικά για να βρουν αυτό το “κάτι” και ο πρώτος παίκτης μπορεί να απαντήσει μονολεκτικά, με “ναι” ή “όχι” σε αυτές τις ερωτήσεις.
Αν δε βρεθεί η απάντηση, κερδίζει ο πρώτος παίκτης ο οποίος και ξαναπαίζει πρώτος. Αν βρεθεί η σωστή απάντηση, τότε ο παίκτης που το μάντεψε παίζει πρώτος και σκέφτεται αυτός “κάτι”.

Πηγή

 

 

 

Κάντε μας like στο Facebook και στο Instagram για να μαθαίνετε όλα τα νέα και τις δημοσιεύσεις μας!

Μια ομάδα ανθρώπων με κοινή αισθητική, πολλές ανησυχίες, ποικιλία απόψεων και λάτρεις του lifestyle! • • ҉ • • Design your life! • • ҉ • • Enjoy every moment! • • ҉ • • Discover our world!

Αφήστε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *