Ιατρική

Τα πιο υγιεινά τρόφιμα του καλοκαιριού

Συντάκτης  | 

Υγιεινές τροφές για το καλοκαίριΤο καλοκαίρι δεν είναι μόνο η ιδανική εποχή για να αδυνατίσουμε και να μαυρίσουμε, είναι επίσης η πιο σημαντική εποχή για να τονώσουμε την υγεία και να ανακτήσουμε τις δυνάμεις μας που έχουμε δαπανήσει κατά τη διάρκεια της χειμερινής περιόδου.

Γνωρίστε λοιπόν κάποιες τροφές τις οποίες πρέπει οπωσδήποτε να προσθέσετε στη διατροφή σας αυτήν την εποχή για να προετοιμάσετε το σώμα σας και να το κάνετε όσο πιο δυνατό μπορείτε για… τη χρονιά που θα ακολουθήσει!

ΠιπεριέςΟι πιπεριές!
Πρέπει σίγουρα να τις συμπεριλάβετε στην λίστα σας. Αν και διατίθενται όλο το χρόνο, η εποχή τους είναι το καλοκαίρι. Δεν είναι μόνο νόστιμες αλλά και γεμάτες βιταμίνες (A, C, B6) και θρεπτικές ίνες.

Κίτρινη κολοκύθαΟι κίτρινες κολοκύθες!
Είναι ένας πολύ καλός σύμμαχος για να παραμείνετε υγιής. Είναι πλούσιες σε μαγγάνιο και βιταμίνη C και έχουν λίγες θερμίδες.

ΒασιλικόςΟ βασιλικός!
Το μεσογειακό βότανο που συγγενεύει απόλυτα με το δεντρολίβανο είναι μια πολύ καλή πηγή βιταμινών Κ, Α και ασβεστίου. Ο φρέσκος βασιλικός έχει επίσης αντιμικροβιακές ιδιότητες.

Και τώρα τα φρούτα!

ΚαρπούζιΤο καρπούζι!
Αποτελείται κατά 92% από νερό, είναι πολύ χαμηλό σε θερμίδες και προσφέρει ιδιαίτερη προστασία στο δέρμα χάρη στο λυκοπένιο* (ουσία που περιέχεται επίσης άφθονη στις ντομάτες και το κόκκινο γκρέιπ φρουτ).
* Το λυκοπένιο είναι μια αντιοξειδωτική ουσία η οποία προστατεύει από διάφορες μορφές καρκίνου και τη γήρανση του δέρματος. Βοηθά σε προβλήματα όπως διαβήτης και καρδιαγγειακά. Τονώνει το ανοσοποιητικό σύστημα. Βοηθάει στην πρόληψη της οστεοπόρωσης. Μπορεί να βοηθήσει στα προβλήματα γονιμότητας στους άνδρες.

ΡοδάκιναΤα ροδάκινα!
Είναι πιθανώς ένα από τα σύμβολα του καλοκαιριού. Χυμώδη και όμορφα, με υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C και Α, μια μεγάλη πηγή αντιοξειδωτικών, συμπεριλαμβανομένης της λουτεΐνης και της ζεαξανθίνης οι οποίες πιστεύεται πως βοηθούν στην πρόληψη κατά της εκφύλισης του δέρματος από τις ακτίνες του ηλίου.

ΒατόμουραΤο σμέουρο / βατόμουρο!
Πλούσια σε φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικά. Το καλοκαίρι είναι ιδιαίτερα γλυκά και ζουμερά. Όλα τα μούρα είναι χαμηλά σε θερμίδες και πλούσια σε βιταμίνη C. Πώς να μην τα αγαπήσει κανείς;

Κρύος καφέςΟ κρύος καφές!
Η τελευταία μας συμβουλή είναι ο παγωμένος καφές. Εκτός από το ότι είναι ένας μοναδικός τονωτικός σύμμαχος κατά της ζέστης, πίνοντας ένα μόνο φλιτζάνι καφέ ημερησίως μπορείτε  να μειώσετε τον κίνδυνο ανάπτυξης καρκίνου του δέρματος. Σε μία μελέτη η οποία έγινε κατά βάση σε γυναίκες και δημοσιεύθηκε στο «European Journal of Cancer Prevention», όσοι έπιναν  ένα φλιτζάνι καφέ (με καφεΐνη) την ημέρα, μείωσαν τον κίνδυνο ανάπτυξης καρκίνου του δέρματος (nonmelanoma) κατά περίπου 10 % ….

Μαζί με τα παραπάνω, προσπαθήστε να τρώτε:
• Άφθονο καλαμπόκι: πλούσιο σε λουτεΐνη και ζεαξανθίνη, αντιοξειδωτικά και προστατευτικά του δέρματος!
 Κεράσια: χρήσιμα στην ενεργοποίηση ενός μορίου που μειώνει την αποθήκευση λίπους!
 Τσάι: μην ξεχνάτε να πίνετε τσάι το οποίο είναι πλούσιο σε μια κατηγορία αντιοξειδωτικών που ονομάζονται φλαβονοειδή. Το καλύτερο είναι να το φτιάχνετε φρέσκο (και το κρύο). Εάν θέλετε να το διατηρήσετε, αποθηκεύστε το στο ψυγείο με λίγο χυμό λεμονιού που βοηθά στη διατήρηση των φλαβονοειδών. Έτσι θα έχετε ένα γευστικό και δροσιστικό ποτό.

Μια ομάδα ανθρώπων με κοινή αισθητική, πολλές ανησυχίες, ποικιλία απόψεων και λάτρεις του lifestyle! • • ҉ • • Design your life! • • ҉ • • Enjoy every moment! • • ҉ • • Discover our world!

Αφήστε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.