Design Magazine Winter 2019 Wedding 2018 Look Of the Week
Διακόσμηση Σπιτιού

Δυσανεξία στη λακτόζη. Από ποιες τροφές θα πάρετε ασβέστιο

 

igeia-laktoziΗ δυσανεξία στη λακτόζη ταλαιπωρεί πάρα πολλούς και τους αναγκάζει να καταφεύγουν σε συμπληρώματα διατροφής, ώστε να πάρoυν το ασβέστιο που χρειάζεται ο οργανισμός τους.

Το ίδιο πρόβλημα όμως, αντιμετωπίζουν...

και πολλές θηλάζουσες μητέρες, που τα μωρά τους είναι δυσανεκτικά στη λακτόζη και πρέπει να αφαιρέσουν από τη διατροφή τους τα γαλακτοκομικά προϊόντα.

 

Η πρώτη σκέψη είναι να πάρουν συμπλήρωμα ασβεστίου, αλλά ο οργανισμός τους, όπως δείχνουν έρευνες, προτιμά τα τρόφιμα και όχι τα συμπληρώματα ως πηγή για τη καθημερινή πρόσληψη σε ασβέστιο. Ευτυχώς, υπάρχουν επιλογές σε πολλές ομάδες τροφίμων οι οποίες περιέχουν ασβέστιο και μάλιστα σε μεγάλο βαθμό.


Κατά μέσο όρο, οι ενήλικες χρειάζονται περίπου 1.000 χιλιοστόγραμμα ασβεστίου την ημέρα, μια ποσότητα που δεν θα τη πάρουμε από ένα και μόνο τρόφιμο αλλά από μια μεγάλη ποικιλία. Τα φυλλώδη πράσινα λαχανικά είναι μια πολύ καλή πηγή ασβεστίου και στην κορυφή της λίστας των τροφίμων που περιέχουν ασβέστιο. Το σπανάκι, οι λαχανίδες, το kale και τα γογγύλια είναι αρκετά καλές επιλογές.


Τα λευκά φασόλια και οι πράσινοι σπόροι, γνωστοί ως edamame είναι επίσης πολύ καλές πηγές. Ορισμένες μάρκες σταθερού tofu είναι εμπλουτισμένες με θειϊκό ασβέστιο και έχουν πάνω από το ήμισυ της καθημερινής απαίτησης!

Διαλέξτε επίσης ξηρούς καρπούς και κυρίως τα ωμά αμύγδαλα, το σουσάμι και το ταχίνι. Απολαύστε τα αμύγδαλα ως σνακ ή απλώστε το βούτυρο αμυγδάλου ή ταχίνι στο πρωινό σας ψημένο ψωμάκι.

Τροφές και περιεκτικότητα ασβεστίου:
- Μαγειρεμένο σπανάκι, λαχανίδες και γογγύλια, 1 φλιτζάνι: 200 mg
- Ακατέργαστο kale, 1 φλιτζάνι: 90 mg
- Μαγειρεμένα λευκά φασόλια, 1 φλιτζάνι: 160 mg
- Πράσινη σόγια, 1 φλιτζάνι: 260 mg
- Σταθερό tofu, 100 γραμμάρια: έως 650 mg
- Σουσάμι, 30 γραμμάρια: 280 mg
- Ταχίνι, 2 κουταλιές της σούπας: 100 mg
- Σπόροι Chia, 2 κουταλιές της σούπας: 180 mg
- Αμαράνθος, 1/2 φλιτζάνι άψητα: 150 mg
- Βούτυρο Αμυγδάλου, 1 κουταλιά της σούπας: 90 mg
- 20 Αμύγδαλα: 60 mg
- Αποξηραμένα σύκα, 1/2 φλιτζάνι: 120 mg
- Φρέσκο σύκο, 1 μεγάλο: 22 mg
- Πορτοκάλι, μεσαίο: 60 mg
- Ραβέντι, ωμό, 1 φλιτζάνι: 100 mg


Μπορείτε επίσης να συμπεριλάβετε γαλακτοκομικές τροφές στη διατροφή σας η οποίες είναι lacto free, στα μεγάλα super market και σε καταστήματα βιολογικών προϊόντων, θα βρείτε μεγάλη ποικιλία από γάλατα μέχρι snaks και σοκολάτες!

Μη ξεχνάτε να ελέγχετε προσεκτικά τις ετικέτες για τα υπόλοιπα συστατικά και φυσικά για τις θερμίδες!

Design Magazine Team

 

Ακολούθησε το Design Magazine στο Facebook

Τοπικά Νέα & Ειδήσεις

   Τρικαλα Ενημέρωση