Design13_lifestyle Design Wedding 13 Look Of The Week
Interior decorations

Η διατροφική αξία του αυγού

 

ΑυγάΑπό τον Ευτύχη Μπλέτσα

Τα αυγά είναι από τα πιο χρήσιμα υλικά της κουζίνας. Χρησιμοποιούνται σε γλυκές και αλμυρές συνταγές και ολοκληρώνουν τη γεύση του κάθε πιάτου, είτε φαίνονται είτε όχι.

Οι ιδιότητες που έχουν στις συνταγές είναι πολλές… φυλακίζουν τον αέρα, πήζουν το μείγμα, ενεργούν σαν γαλακτοματοποιητές και τόσες άλλες. Εκτός από την ωραία γεύση προσφέρουν και καταπληκτικές ιδιότητες σε όποιον τα γευτεί.

Σήμερα θέλω να σας μιλήσω για το αυγό που πραγματικά είναι μία από τις πιο σημαντικές τροφές για μικρούς και μεγάλους.

Ιδιότητες αυγού
Το αυγό είναι πλούσιο σε πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας. Περιέχει βιταμίνη Α, Β12, φολικό οξύ, ασβέστιο, φώσφορο, νάτριο, κάλιο, β και σημαντικές ποσότητες σιδήρου. Ένα μέτριο αυγό (περίπου 60 γρ.) περιέχει 7 γρ. πρωτεΐνης και έχει κατά μέσο όρο 70-80 θερμίδες. Η περιεκτικότητά του σε λίπος είναι 7 γρ. Ο μύθος που παλιότερα επικρατούσε ήταν ότι το αυγό αυξάνει τη χοληστερόλη. Αυτός ο μύθος καταρρίφθηκε εδώ και χρόνια τώρα βάση μελετών.

Αυγά 1

Εξτρά πληροφορίες
Όταν ξεκινάς την ημέρα σου με ένα αυγό μπορεί ενδεχομένως να προκαλέσει κορεσμό και παράλληλα να βοηθήσει πολύ στο αδυνάτισμα σε σύγκριση με άλλα τρόφιμα.
Τα αυγά είναι μια καταπληκτική τροφή αρκεί να μην το παρακάνουμε. Δύο αυγά την ημέρα μερικές φορές την εβδομάδα είναι ασφαλής ποσότητα.
Αν είστε άτομα με έντονη σωματική δραστηριότητα μπορείτε να καταναλώνετε περισσότερα αυγά.
Η χολίνη που περιέχει το αυγό είναι ιδιαίτερα ευεργετική για την εγκεφαλική λειτουργία ενηλίκων και εμβρύων.
Τα αυγά διατηρούνται στο ψυγείο.
Βάλτε τα μαγειρεμένα αυγά άμεσα στο ψυγείο εάν δεν καταναλωθούν.
Μην αφήνετε τα αυγά σε θερμοκρασία δωματίου για παραπάνω από 2 ώρες.

Αυγά

 

 

 

Κάντε μας like στο Facebook και στο Instagram για να μαθαίνετε όλα τα νέα και τις δημοσιεύσεις μας!

Τοπικά Νέα & Ειδήσεις

   Τρικαλα Ενημέρωση