Design Summer 2018 Wedding 2018 Look Of The Week
Διακόσμηση Σπιτιού

4 συμβουλές γυμναστικής για τεμπέληδες

 

4 συμβουλές γυμναστικής για τεμπέληδεςΟ νέος χρόνος ήρθε και σε βρήκε στις ίδιες γνώριμες κακές συνήθειες που έχεις και πριν. Έχεις υποσχεθεί στον εαυτό σου ότι το 2018 θα χάσεις τα περιττά κιλά και θα φτιάξεις six packs όμως ακόμα και τώρα κάθεσαι στον καναπέ του σπιτιού σου και σερφάρεις στο διαδίκτυο. Για καλή σου τύχη όμως έπεσες σε αυτό το άρθρο το οποίο θα ξεσηκώσει ακόμα και τον τελευταίο τεμπέλη της χρονιάς.

Η αλήθεια είναι ότι στην αρχή κάθε χρόνου τα γυμναστήρια γεμίζουν από ανθρώπους, που δεν έχουν ξεκάθαρους στόχους γιατί ξεκίνησαν να γυμνάζονται, παρά μόνο τη δικαιολογία ότι αυτή η καινούργια χρονιά δε θα είναι η ίδια με την προηγούμενη.

Και το πρώτο βήμα είναι να αλλάξεις αυτό ακριβώς.

Ξέρεις ποιούς στόχους να θέσεις και ποια είναι τα εργαλεία που θα χρειαστείς για να τους επιτεύξεις. Το μόνο που μένει είναι να βρεις τον τρόπο να το κάνεις αποτελεσματικά.

συμβουλές γυμναστικής για τεμπέληδες 5

Με τις 4 παρακάτω συμβουλές η καθημερινή σου ρουτίνα για το 2018 θα επιφέρει αποτελέσματα τόσο στη ζυγαριά όσο και στην ψυχολογία σου.

 

1. Ο ύπνος είναι σημαντικός
Σταμάτα για μια στιγμή και σκέψου τα πράγματα που έχεις στην to-do λίστα σου. Σίγουρα δε θα υπάρχει εκεί μέσα η λέξη ύπνος. Αν και ένα ξενύχτι είτε με τους φίλους σου έξω, είτε μπροστά από την τηλεόρασή σου ή ακόμα και στο γραφείο στη δουλειά, σου φαίνεται πως δεν επηρεάζει το σώμα και τον εγκέφαλό σου τότε συγνώμη αλλά κάνεις ένα μεγάλο λάθος. Οι άνθρωποι που βιώνουν στέρηση ύπνου καθημερινά είναι πιο πιθανόν να αισθάνονται πολύ περισσότερο αγχωμένοι και στρεσαρισμένοι από αυτούς που απολαμβάνουν ένα σωστό ύπνο. Επιπλέον, να θυμάσαι ότι ακόμη και μια νύχτα που θα στερηθείς τον ύπνο σου είναι αρκετή για να ανεβάσει τα επίπεδα της Γρελίνης, δηλαδή της ορμόνης της πείνας.

συμβουλές γυμναστικής για τεμπέληδες 1

 

2. Φτιάξε το πρόγραμμα γυμναστικής
Σπατάλησε λίγο από το χρόνο σου πριν την ώρα της γυμναστικής σου για να σκεφτείς ποια θα είναι η επόμενη προπόνησή σου. Φτιάξε ένα πρόγραμμα με τις καθημερινές σου προπονήσεις έτσι ώστε κάθε φορά που θα βρίσκεσαι στο γυμναστήριο να μην περιφέρεσαι άσκοπα από το ένα μηχάνημα στο άλλο προσπαθώντας να σκεφτείς εκείνη τη στιγμή ποια είναι η καλύτερη άσκηση για να κάνεις.

Και μην ξεχνάς πάντα το ζέσταμα στην αρχή και το χαλάρωμα με διατάσεις στο τέλος της προπόνησής σου.

συμβουλές γυμναστικής για τεμπέληδες 2

 

3. Κράτα δυνάμεις και μην το παρακάνεις
Δε χρειάζεται κάθε μέρα για 1 ώρα να κάνεις την ίδιας έντασης προπόνηση για να επιτύχεις το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα. Μπορείς να βελτιώσεις τη φυσική σου κατάσταση κάνοντας 1-2 πιο έντονες προπονήσεις μέσα στην εβδομάδα και τις υπόλοιπες να είναι απλά για συντήρηση χωρίς να καταπονείς κάθε μέρα το σώμα σου.

συμβουλές γυμναστικής για τεμπέληδες 3

 

4. Φτιάξε τη διατροφή και καθόρισε χρονικά τα γεύματά σου
Η καλύτερη συμβουλή που μπορείς να ακολουθήσεις είναι να σταματήσεις να αγοράζεις τυποποιημένα τρόφιμα. Πρόσθεσε όσα περισσότερα πράσινα λαχανικά μπορείς και το σημαντικότερο καθόρισε χρονικά τα γεύματά σου. Αυτό σημαίνει να προσπαθήσεις τα γεύματά σου να καταναλώνονται τις ίδιες ώρες κάθε μέρα ώστε το μυαλό σου να συνηθίσει και να γνωρίζει πότε να πεινάει και πότε όχι.

Τέλος, εξίσου σημαντικό είναι το τελευταίο γεύμα σου να γίνεται πάντα 3 με 4 ώρες πριν πέσεις στο κρεβάτι σου.

συμβουλές γυμναστικής για τεμπέληδες 4 

 

 

 

Κάντε μας like στο Facebook και στο Instagram για να μαθαίνετε όλα τα νέα και τις δημοσιεύσεις μας!

Τοπικά Νέα & Ειδήσεις

   Τρικαλα Ενημέρωση