Design Magazine Winter 2019 Wedding 2018 Look Of the Week
Διακόσμηση Σπιτιού

Πώς παραμένεις fit μετά τα 40;

 

Fit μετά τα 40Το να παραμένεις fit μετά τα 40, μπορεί να ακούγεται περίεργο σε πολλούς, καθώς το συνδέουν με την ηλικία και τα γηρατειά. Έτσι θεωρούν ότι στα 40 είναι ακόμη νέοι (ναι είναι) και συνεχίζουν να είναι σε άριστη κατάσταση (δεν είμαστε και τόσο σίγουροι)... εδώ θα πρέπει να διευκρινίσουμε ότι σε φόρμα και σε καλή κατάσταση δεν είμαστε μόνο όταν έχουμε όρεξη για εξόδους ως το πρωί όπως κάναμε στα 20, αλλά... όταν διατηρούμε το σώμα μας σε μια καλή φυσική κατάσταση, ένα καλό βάρος και έχουμε ενδυνάμωση μυών. Το Fit Father Project έχει σχεδιάσει ένα ιδανικό και εύκολο πλάνο που σας βοηθήσει να χάσετε βάρος, να χτίσετε μυς και να αισθανθείτε καλύτερα και σε πραγματική φόρμα από αυτή που είχατε εδώ και πολύ καιρό.

Τι μας γερνάει;
Στον κόσμο της ιατρικής, οι γιατροί θα συμφωνήσουν ότι είναι ευκολότερο να αποφευχθεί η εμφάνιση μιας νόσου από ό, τι είναι να την θεραπεύσει. Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που θα σας βγάλουν εκτός φόρμας πριν καν το καταλάβετε:
• Χρόνος. Καθώς γερνάτε, μεγαλώνουν και οι υποχρεώσεις, πράγμα που σημαίνει ότι ο ελεύθερος χρόνος σας απορροφάται γρήγορα από τόσα πράγματα της καθημερινότητας. Μεταξύ των οικογενειακών ευθυνών, των καθηκόντων εργασίας και της συντήρησης στο σπίτι, καταλαβαίνουμε ότι μπορεί να είναι δύσκολο να διατηρηθεί ένα πειθαρχημένο πρόγραμμα προπόνησης.
• Μεταβολισμός. Είναι απλώς ένα γεγονός της ζωής που, καθώς μεγαλώνεις, το σώμα σου αλλάζει. Δύο μεγάλες αλλαγές που έχουν επίδραση στη σύνθεση του σώματος των ανδρών είναι ο επιβραδυνόμενος μεταβολισμός και τα μειωμένα επίπεδα τεστοστερόνης. Αυτές οι δύο φυσικές αλλαγές θα οδηγήσουν, δυστυχώς, σε μειωμένη μυϊκή μάζα και αυξημένο σωματικό λίπος. Επομένως, αν συνεχίσετε να τρώτε με τον ίδιο τρόπο που έχετε κάνει πάντα, αυτή η μεταβολική αλλαγή θα σημαίνει ότι δεν αλλάζετε φυσικά τόσα θερμίδες όπως προηγουμένως.
• Κίνητρα. Η υπερφόρτωση πληροφοριών μπορεί συχνά να οδηγήσει σε αδράνεια και σε μείωση του κινήτρου σας. Υπάρχουν άπειρα είδη προπόνησης και επιλογές διατροφής που είναι δύσκολο να γνωρίζετε ποια θα σας ταιριάζει καλύτερα. Τις περισσότερες φορές ξεκινάτε ένα είδος γυμναστικής που είναι στη μόδα και το παρατάτε μέσα σε λίγες μέρες, το ίδιο γίνεται και με τις ακραίες δίαιτες.

Η λύση Fit Father 5 Point
Βήμα 1 - Διανοητική προετοιμασία για την επιτυχία.
Πρέπει να πιστέψετε ότι θα πετύχετε τον στόχο σας. Πίσω από τον προφανή στόχο που είναι να ξαναγίνεται fit, βάλτε έναν σκοπό. Για τους περισσοτέρους άνδρες ο σκοπός είναι τα παιδιά τους και ο χρόνος μαζί τους. Αν έχετε παιδιά κουβαλήστε μαζί σας μια φωτογραφία τους και θα σας δίνει δύναμη για να συνεχίσετε.
Βήμα 2 - Δώστε τον εαυτό σας μια ώρα για ύπνο.
Μπορεί να σκέφτεστε ότι δεν χρειάζεστε πλέον χρόνο για ύπνο, αλλά πρέπει να κοιμόμαστε τουλάχιστον 6 με 7 ώρες τη νύχτα. Όταν κοιμάστε, το σώμα σας ισορροπεί τα επίπεδα ορμονών σας. Τα επίπεδα γκρελίνης ή αλλιώς "ορμόνη της πείνας" μειώνονται όταν κοιμάστε. Την ίδια στιγμή ο ύπνος αυξάνει τα επίπεδα της λεπτίνης, η οποία είναι η ορμόνη που λέει στο σώμα σας ότι έχει αρκετό απόθεμα για να φάει.
Βήμα # 3 - Σχεδιάστε, προετοιμάστε και συσκευάστε τα γεύματά σας.
Είναι το πιο δύσκολο, ειδικά αν δεν ασχολείστε με τη κουζίνα. Αν όμως πείτε στη σύντροφο σας ότι αποφασίσατε να αλλάξετε σίγουρα θα σας βοηθήσει φτιάχνοντας μικρά γεύματα σπιτικού φαγητού για να τα πάρετε μαζί σας στη δουλειά ή μπορεί να υιοθετήσει υγιεινές συνήθειες μαγειρέματος. Εννοείτε ότι κόβετε το junk food, τις λιχουδιές του φούρνου και διάφορα  snacks που υπόσχονται γρήγορο αδυνάτισμα, γιατί εκτός από θερμίδες πρέπει να αποφεύγονται και βλαβερά συντηρητικά που υπάρχουν σε συσκευασμένα προϊόντα.
Επιμείνετε σε φαγητά που σας αρέσουν. Κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να φάει αβοκάντο, grapefruit ή κινόα μόνο και μόνο επειδή είναι superfoods, η μεσογειακή κουζίνα στην όποια είμαστε μεγαλωμένοι μας δίνει πάρα πολλές επιλογές και πληθώρα φρέσκων υλικών που υπάρχουν στην ελληνική γη.
Αν δεν μαγειρευτέ εσείς αλλά η σύντροφος, ζητήστε να μειώσει τα τηγανιτά και να χρησιμοποιεί ώμο λάδι στο τέλος του μαγειρέματος. Η επιθυμητή ποσότητα του λαδιού είναι περίπου μίση κουταλιά της σούπας σε κάθε πιάτο. Μειώστε σταδιακά το αλάτι και το πιπέρι που μπορεί να προκαλέσουν υπέρταση και στομαχικά προβλήματα αντίστοιχα. Επιλέξτε φρούτα και λαχανικά εποχής, μια βόλτα στη λαϊκή θα σας βοηθήσει να καταλάβετε ποια είναι αυτά. Γενικά πρέπει να αποκτήσετε διατροφικές συνήθειες και όχι να κάνετε μια δίαιτα express.
Βήμα 4 - Ξεκινήστε  περπάτημα.
Παρόλο που η υγιεινή διατροφή θα έχει το μεγαλύτερο αποτέλεσμα στην εμφάνισή σας μετά τα 40, πρέπει να ασκείστε αν όχι καθημερινά τουλάχιστον 4 φορές την εβδομάδα. Η άσκηση αυξάνει το επίπεδο του άπαχου μυός στο σώμα σας και ο μυς καίει περισσότερες θερμίδες από το λίπος. Έτσι, όσο υψηλότερος είναι ο μυς σας (και χαμηλότερο λίπος), τόσο περισσότερες θερμίδες μπορείτε να καταναλώσετε χωρίς να κερδίσετε βάρος. Αυτό δεν σημαίνει ότι αν ασκηθείτε μπορείτε να φάτε αυτό που σας αρέσει! Αυτά τα δύο πρέπει να λειτουργούν σε συνδυασμό.
Γιατί το περπάτημα;
Το περπάτημα είναι κάτι που κάνετε ήδη κάθε μέρα, οπότε θα πρέπει να είναι αρκετά εύκολο να αυξήσετε τη διάρκεια του. Μειώνει τα καρδιαγγειακά προβλήματα και τη πιθανότητα εμφράγματος, κάτι πολύ συνηθισμένο μετά τα 40! Δεν χρειάζεται να εστιάσετε στα βηματομετρητές που σας δείχνουν πόσα βήματα κάνατε. Το υπολογίζετε περπατώντας μισή ώρα κάθε μέρα.
Βήμα 5 - Φτιάξτε ένα πιο έντονο workout.
Το περπάτημα είναι το πρώτο βήμα. Όταν χάσετε τα πρώτα κιλά πρέπει να βρείτε ένα πιο απαιτητικό πρόγραμμα. Αν δεν επιλέξετε να ξεκινήσετε το τρέξιμο, μια συνδρομή σε γυμναστήριο είναι το ιδανικότερο. Παρέα με τους γυμναστές θα φτιάξετε το ιδανικό πρόγραμμα, δεν θα παρεκκλίνετε ούτε θα το παρατήσετε τη πρώτη εβδομάδα. Σκεφτείτε μόνο τα χρήματα που έχετε δώσει για την συνδρομή σας.

Design Magazine Team

Ακολούθησε το Design Magazine στο Twitter, στο Facebook και στο Instagram
 

 

Τοπικά Νέα & Ειδήσεις

   Τρικαλα Ενημέρωση