Design13_lifestyle Design Wedding 13 Look Of The Week
Interior decorations

Η προπόνηση του μελομακάρονου. Όνειρο απατηλό να παραμείνεις fit τα Χριστούγεννα;

 

fitness τα ΧριστούγενναΤο να κρατάς το πρόγραμμα της διατροφής και της γυμναστικής σου κατά τη διάρκεια των Χριστουγέννων μοιάζει όνειρο απατηλό. Δεν μπορείς να αντισταθείς στους κουραμπιέδες, στα μελομακάρονα, ούτε στη γέμιση της γαλοπούλας, ούτε στο ξεροψημένο χοιρινό. Ακόμη και ο διαιτολόγος, θα σου πει ότι αυτό το διάστημα δε θα χάσεις κιλά, αλλά θα προσέξεις να μην πάρεις...

Τα Χριστούγεννα, όπως κάθε γιορτή, είναι παγίδα. Είναι μια περίοδος όπου σταματάς τα πάντα και λες «μετά των Φώτων ξανά δίαιτα». Τότε κάνεις ζημιά στο σώμα σου και ο μεταβολισμός σου μπορεί να μπλοκάρει με αποτέλεσμα να μη χάνεις κιλά όταν ξεκινήσεις πάλι.

Έτσι αναγκάζεσαι να μπεις ξανά στη διαδικασία αποτοξίνωσης και επανεκκίνησης της δίαιτάς σου.

Τι μπορείς να κάνεις για να μην ταλαιπωρείσαι μετά;

Πρόγραμμα
Για όσους ακολουθούν ένα πρόγραμμα διατροφής από διαιτολόγο, σίγουρα από μόνος του θα σου πει ποιες παρασπονδίες μπορείς να κάνεις.
Οι υπόλοιποι μπορούμε να φτιάξουμε ένα υποτυπώδες πρόγραμμα με βάση τις επισκέψεις που θα πάμε ή τι θα φάμε στο γιορτινό τραπέζι.
Για παράδειγμα ο γενικός κανόνας για τα γλυκά λέει ότι, προσπάθησε στο σπίτι να μη φας γλυκά γιατί σίγουρα σε κάθε γιορτή ή ρεβεγιόν θα σε κεράσουν και δε θα μπορείς να πεις όχι.
Μπορεί όμως κάτι τέτοιο να γίνει; Τότε ερχόμαστε στο δεύτερο βήμα που είναι η αυτοσυγκράτηση.

Αυτοσυγκράτηση
Ο χρυσός κανόνας βρίσκεται στο μέτρο. Όσο έχεις μέτρο θα έχεις και αυτοσυγκράτηση, σαφώς και το αντίθετο.
Θέλει μέτρο στη μερίδα που θα βάλεις στο πιάτο, θέλει μέτρο στα γλυκά που θα φας στο σπίτι, θέλει μέτρο ακόμη και στο πόσο γρήγορα θα φας.
Ζηλεύω γυναίκες που λένε ότι δε ζηλεύουν τα γλυκά που φτιάχνουν, ότι θα φάνε ένα το πολύ δύο και σκέφτομαι τον εαυτό μου όταν τρώω ένα μελομακάρονο κάθε φορά που περνάω από τον πάγκο της κουζίνας.
Είναι τελικά δύσκολο να έχεις αυτοσυγκράτηση, είναι δύσκολο να κοιτάς τα γλυκά και να μην τα τρως. Είναι πάλι δύσκολο να πας κάπου επίσκεψη και να αρνηθείς ένα κέρασμα. Πόσο να καταπιεστείς, μια μέρα, δύο; Την τρίτη δε θα αντέξεις, θα φας και στο σπίτι.
Πρέπει επομένως εκτός από πρόγραμμα να αναπτύξουμε και αυτοσυγκράτηση.

Γυμναστική
Αυτό ισχύει για όσους γυμνάζονται ήδη. Προσπάθησε να μη βγεις από το πρόγραμμά σου, αν εξαιρέσεις τις ημέρες των αργιών που όλοι κλείνουν, τις υπόλοιπες αφιέρωσε έστω μία ώρα κάθε δύο μέρες για να γυμναστείς. Έτσι όχι μόνο δε θα πάρεις κιλά, αλλά δε θα χάσεις και τη φόρμα σου.

Editor: Κατερίνα Παπαθανασίου

 

 

 

 


Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα και τις δημοσιεύσεις μας!

 

Τοπικά Νέα & Ειδήσεις

   Τρικαλα Ενημέρωση