Design13_lifestyle Design Wedding 13 Look Of The Week

Katoikein

Mazzanti Evantra: Ο αθάνατος Ετρούσκος

 

Mazzanti EvantraΤο Mazzanti Evantra είναι ένα αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων που κατασκευάζεται από την Ιταλική εταιρεία Mazzanti Automobili. Το όνομά του, ως μέρος της παράδοσης της εταιρείας, προέρχεται από την αρχαία ετρουσκική γλώσσα και συνδυάζει τις έννοιες της Ενότητας και της Αιωνιότητας. Στην πραγματικότητα, Evantra ήταν το όνομα με το οποίο οι Ετρούσκοι αποκαλούσαν τη... Θεά της Αθανασίας. Το αυτοκίνητο παράγεται στην Pontedera της Τοσκάνης στην Ιταλία κατόπιν παραγγελίας και προμήθειας, σε μέγιστο αριθμό πέντε μονάδων ανά έτος.

Το 2011 ο Luka Mazzanti, μετά από τρία χρόνια δουλειάς με την υποστήριξη του αρχισχεδιαστή της εταιρείας Zsolt Tarnok, παρουσίασε το project «Evantra», ένα κεντρομήχανο διθέσιο κουπέ σχεδιασμένο να παράγεται σε πολύ περιορισμένους αριθμούς και υψηλά προσαρμόσιμο στις απαιτήσεις του αγοραστή. Κατά τη διάρκεια του 2012 ο Mazzanti έκανε πραγματικότητα μοντέλα σε κλίμακα 1:1 και ξεκίνησε την κατασκευή της πρώτης μονάδας. Οι τελικές δοκιμές του Evantra πραγματοποιήθηκαν στην πίστα του Autodromo di Modena.

Το 2013 το Evantra έκανε την παγκόσμια πρεμιέρα του στο Top Marques Show του Μονακό, κερδίζοντας διεθνή «έκθεση» μέσω του Τύπου, τόση που η εταιρεία προσεγγίστηκε από πολλά από τα μεγαλύτερα διεθνή περιοδικά αυτοκινήτου. Το 2014 η Sony Entertainment έδειξε το ενδιαφέρον της για το αυτοκίνητο, ζητώντας τα εμπορικά δικαιώματά του για το διάσημο παιχνίδι της Driveclub.

 Mazzanti Evantra 1

Το αυτοκίνητο είναι «στημένο» ως διθέσιο κουπέ, με «σώμα» που παράγεται σε δυο διαφορετικούς τύπους εξοπλισμού, τους «Pro-Body» φτιαγμένο από ανθρακόνημα και «One-Body» με τμήματα από σφυρήλατο στο χέρι αλουμίνιο, πολύ πιο προσαρμόσιμο στα «θέλω» των πελατών ώστε να δημιουργηθεί τελικά ένα one-off αυτοκίνητο.

Το εσωτερικό του Evantra, φτιαγμένο να «μετράει» κάθε στιγμή, είναι στοχευμένο στην απόλυτη προσαρμογή προς τον οδηγό. Η σπορτίφ κεντρική κονσόλα έχει έναν πίνακα οργάνων εφοδιασμένο με σύστημα πολυμέσων με λειτουργία προσκτήσεως δεδομένων. Το κουμπί εκκίνησης του κινητήρα βρίσκεται στην ολοκληρωμένη «γέφυρα» που «τελειώνει» στο «περίπτερο» της πίσω πλευράς της καμπίνας, πάντα στο στυλ της Mazzanti, όπως αυτό ήδη χρησιμοποιούνταν στο Antas, το προηγούμενο αυτοκίνητο της εταιρείας. Στην κεντρική κονσόλα υπάρχει ένας επιλογέας δυο διαφορετικών προγραμμάτων διαχείρισης του κινητήρα και της μετάδοσης, τα «Road» και «Race», ενώ το τιμόνι τύπου AIM «φέρει» οθόνη ενδείξεων με τη σχέση στο κιβώτιο και ταχύμετρο.

 Mazzanti Evantra 2

Ο κινητήρας του Evantra είναι επτάλιτρος αλουμινένιος ατμοσφαιρικός LS7 V8 με ιπποδύναμη 701 ίππων στις 6.600σαλ και μέγιστη ροπή 848Nm στις 4.500σαλ. Η σχέση συμπίεσης είναι 11:1, οι μπιέλες και οι βαλβίδες είναι από τιτάνιο, ενώ το σύστημα λίπανσης είναι ξηρού Κάρτερ. Το Evantra είναι εξοπλισμένο με εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο και φτάνει τελική ταχύτητα που ξεπερνά τα 350 χλμ./ώρα, έχοντας επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε περίπου 3.2 δευτερόλεπτα.

Η αεροδυναμική ανάπτυξη του Evantra έγινε πραγματικότητα με την υποστήριξη συνεργατών με σημαντικό υπόβαθρο στη Formula 1 και τους αγώνες αντοχής του LeMans. Το αυτοκίνητο είναι εξοπλισμένο με ελαστικά υψηλής απόδοσης διαστάσεων 255/30 R20 μπροστά και 335/25 R20 πίσω, «φορεμένα» σε συγκεκριμένους τροχούς 20 ιντσών της OZ Racing, και ελέγχεται από σύστημα φρεναρίσματος της Brembo, με ανθρακοκεραμικούς δίσκους διαμέτρου 380 χιλιοστών με εξαπίστονες δαγκάνες μπροστά και 360 χιλιοστών με τετραπίστονες δαγκάνες πίσω.

 Mazzanti Evantra 3

Editor: Ματθαίος Μπλούφας

 

 

 

 

 

Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα και τις δημοσιεύσεις μας!

Τοπικά Νέα & Ειδήσεις

   Τρικαλα Ενημέρωση