DesignWinter2017 DesignWedding2016 Look Of The Week

 
 

MiuMiu

Fitness

Αν αποφύγεις τους τραυματισμούς θα πετύχεις

Άσκηση με αλτήραΟι τραυματισμοί είναι φαύλος κύκλος ρε φίλε. Εκεί που έχεις βρει το ρυθμό σου πρέπει να μείνεις εκτός για κάποιο διάστημα, και αυτό σε πάει πολύ πίσω. Όταν επανέλθεις, πέφτεις με τα μούτρα για να καλύψεις το χαμένο έδαφος, πιέζεις περισσότερο απ' όσο πρέπει και να σου ξανά. Υποτροπή. Έχει συμβεί σε όλους μας. Στην επόμενη χάνεις τον ενθουσιασμό σου και στη μεθεπόμενη τα παρατάς.

Περισσότερα...

Οσφυαλγία: τι να κάνω όταν πονάει η μέση;

BackpainΗ οσφυαλγία σαν όρος δεν σημαίνει κάποια συγκεκριμένη πάθηση, αλλά το σύμπτωμα πολλών παθήσεων που εκδηλώνονται με πόνο στη μέση.

Πονάω στη μέση, τι έχω;
Η πιο σωστή απάντηση η οποία μπορεί να δοθεί από έναν καλό γυμναστή είναι: «δεν μπορώ να σας το πω με σιγουριά, πρέπει να πάτε στον γιατρό».

Περισσότερα...

Active Fitness & Antistress Club - Το νέο γυμναστήριο της πόλης

Active Fitness & Antistress ClubΤο Active Fitness & Antistress Club προσφέρει ένα πλήθος σύγχρονων εγκαταστάσεων και σας δίνει την ευκαιρία να ζήσετε μια μοναδική εμπειρία ευεξίας και άθλησης.

Περισσότερα...

Πώς να «επισκευάσεις» έναν κουρασμένο μυ

Κόπωση μετά από γυμναστικήΌταν τεντώνεις απότομα, τον κουράζεις, σκίζοντας τις ίνες του. Όσο πιο έντονα το κάνεις, τόσο περισσότερες οι ίνες που θα σκιστούν. Αν η περιοχή είναι μουδιασμένη, κόκκινη και πονά με την παραμικρή κίνηση, συμβουλευτείτε έναν γιατρό. Παράλληλα μπορείτε να «επισκευάσετε» τον μυ σας, ακολουθώντας το χρονοδιάγραμμα του γυμναστή Shon Grosse.

Περισσότερα...

Άλλαξε το πρόγραμμα γυμναστικής σου για ένα super αποτέλεσμα.

Fitness TrainingΗ ζυγαριά δεν λέει να κατέβει και η γράμμωση σου είναι στα ίδια επίπεδα εδώ και αρκετό καιρό. Στην αρχή θεώρησες ότι οφείλεται στο διάστημα των διακοπών και στο καλοκαίρι, πλέον όμως να είσαι σίγουρή ότι φταίει ο τρόπος που γυμνάζεσαι.

Περισσότερα...

7 τρόποι να ενισχύσεις το μεταβολισμό σου άμεσα!

FitnessΈνας μεταβολισμός που σέρνεται -συχνό φαινόμενο για πολλές από εμάς- μπορεί να κάνει πολύ δύσκολη την προσπάθεια να χάσεις βάρος και εξαιρετικά εύκολο το να πάρεις κιλά χωρίς να το καταλάβεις. Παράλληλα, ο αργός μεταβολισμός μπορεί να σε κάνει να κουράζεσαι εύκολα.

Περισσότερα...

Ιδρώτας και σωματική άσκηση

Ιδρωμένο κορμίΟ ιδρώτας είναι ο τρόπος με τον οποίο το σώμα μας αμύνεται κατά της υπερβολικής ανάπτυξης θερμοκρασίας, λόγω της σκληρής δουλειάς των μυών μας. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι ένας θερμοστάτης του σώματός μας.

Περισσότερα...

Let’s walk! Τα 5 στάδια του αποτελεσματικού περπατήματος

Fitness Walking - ΠερπάτημαΑφού ο φθινοπωρινός καιρός εμπνέει για περισσότερο περπάτημα στη φύση, εκμεταλλευτείτε τον για να πετύχετε τα καλύτερα αποτελέσματα. Πολύ γυμναστές υποστηρίζουν ότι το περπάτημα χωρίζεται σε 5 στάδια τα οποία μπορείτε να ακολουθήσετε ανάλογα με το πόσο εξοικειωμένοι είστε με το περπάτημα.

Περισσότερα...

5 μύθοι για τα βάρη

Άσκηση με βάρηΑνακαλύψτε τα μυστικά και τους μύθους για να σηκώνετε περισσότερα βάρη και να έχετε άμεσα αποτελέσματα.

Περισσότερα...

Νέα σεζόν - νέοι στόχοι

Τρέξιμο στο διάδρομοΤο καλοκαίρι δυστυχώς τελείωσε, τα σχολεία άνοιξαν και η θερμοκρασία όπου να 'ναι θα αρχίσει να παίρνει τα… κάτω της. Με λίγα λόγια έφτασε η ώρα της ανασυγκρότησης!

Περισσότερα...

Προπονηθείτε μετά τις διακοπές!

Άσκηση με βάρηΗ προπόνηση μετά τις διακοπές είναι πολύ σημαντική, ξέρετε πως πρέπει να ξεκινήσετε;

Επιστροφή λοιπόν για τους περισσότερους στην καθημερινότητα, μετά από μια αναγκαία παύση για την σωματική και ψυχική μας υγεία.

Περισσότερα...

Τοπικά Νέα & Ειδήσεις

   Τρικαλα Ενημέρωση