Karakikes Shopping Center

Fitness

5 νέες ασκήσεις για τους κοιλιακούς σας

Ασκήσεις για κοιλιακούςΟι παρακάτω ασκήσεις αποτελούν παραλλαγές των παραδοσιακών ασκήσεων για κοιλιακούς και θα σε βοηθήσουν να αποκτήσεις γρηγορότερα ισχυρές μυϊκές ομάδες στην κοιλιά σου.

Περισσότερα...

9 βασικά tips για τις καλοκαιρινές σας ασκήσεις

Μην αφήνετε το καλοκαίρι να επιβραδύνει την καθημερινή σας… αθλητική «ρουτίνα». Συνεχίστε να αθλείστε ακόμη και εάν ο υδράργυρος φτάσει σε υψηλά επίπεδα.

Περισσότερα...

Χάστε λίπος, όχι μυϊκή μάζα!

1. Μην καταναλώνετε πολύ λίγες θερμίδες
Εάν λαμβάνετε για μεγάλο χρονικό διάστημα λιγότερες από 1.200 θερμίδες, δεν θα προσλαμβάνετε όλα τα θρεπτικά στοιχεία που χρειάζεστε και ο οργανισμός σας θα βρίσκεται σε συνεχή κατάσταση κακουχίας και στρες.

Περισσότερα...

Ασκήσεις ανάλογα με το σωματότυπό μας.

Κάποια μέρη του σώματος σας δείχνουν ωραία και κάποια όχι; Τότε έχετε έναν από τους παρακάτω σωματότυπους και για να χάσετε λίπος από συγκεκριμένες περιοχές πρέπει να ακολουθήσετε συγκεκριμένες ασκήσεις ώστε να έχετε το επιθυμητό αποτέλεσμα σε λιγότερο χρόνο και με μικρότερο κόπο.

Περισσότερα...

Πέντε βασικοί τρόποι για να κάνουμε αποτοξίνωση μετά το Πάσχα

Οι ημέρες των εορτών τελείωσαν, τα πανηγύρια και τα γλέντια ολοκληρώθηκαν και πλέον ήρθε η στιγμή να κάνουμε αποτοξίνωση και να αποβάλουμε όλες τις τοξίνες που έχει το σώμα μας από την ανελέητη κρεατοφαγία, το αλκοόλ και τις υπόλοιπες αμαρτίες.

Περισσότερα...

All Star Diet - διατροφή και άθληση

Φανταστείτε ότι το σώμα μας είναι ένα κτίριο υπό κατασκευή, για το καλύτερο και πιο γερό χτίσιμο χρειάζεσαι τα άριστα δομικά υλικά. Έτσι και με το σώμα μας, πρέπει να του δώσουμε τη σωστή τροφή για περισσότερη δύναμη, αύξηση μυϊκής μάζας και μέγιστη απόδοση.

Περισσότερα...

Πώς θα αποκτήσετε τέλειες γάμπες;

Περπατήστε ξυπόλητοι στην άμμο. Το barefoot βάδισμα αποτελεί το νέο trend του καλοκαιριού!

Τι κάνει
Το ξυπόλητο περπάτημα στην άμμο, σύμφωνα με μελέτες, απαιτεί περίπου 2,5 φορές περισσότερη ενέργεια από αυτήν που χρειάζεστε σε μια σκληρή επιφάνεια.

Περισσότερα...

Πώς να αποφύγετε τη χαλάρωση του δέρματος κατά το αδυνάτισμα!

Η χαλάρωση του δέρματος είναι ένα από τα πιο συνηθισμένα προβλήματα μετά το αδυνάτισμα, αλλά υπάρχουν κάποια πράγματα που μπορείς να κάνεις για να μειώσεις κατά πολύ τις πιθανότητες αυτής της χαλάρωσης.

Περισσότερα...

Τι ώρα είναι; Ώρα για να γυμναστείς!

Σπάσε το ρεκόρ σου στο διάδρομο, φτιάξε μπράτσα πορτιέρη και νίκα τους τραυματισμούς που σε κρατάνε εκτός γυμναστηρίου. Όλα μπορείς να τα καταφέρεις, αρκεί να ρυθμίσεις καλά την ώρα στο ρολόι σου.

Περισσότερα...

Τι είναι το TRX και πώς το χρησιμοποιείς;

Το TRX είναι ένα όργανο προπόνησης με ιμάντες που σχεδιάστηκε για να χρησιμοποιείται σχεδόν παντού.

Περισσότερα...

Πώς φεύγει το πάχος από την πίσω και πάνω περιοχή του βραχίονα

Τα… «παχάκια» στο μπράτσο, εντοπίζονται σε πολλούς άντρες και γυναίκες στο πίσω μέρος του βραχίονα. Καλύπτουν τελείως τους τρικέφαλους βραχιόνιους μύες και κρέμονται με έναν κάπως άσχημο τρόπο.

Περισσότερα...

Τοπικά Νέα & Ειδήσεις

   Τρικαλα Ενημέρωση