Design13_lifestyle Design Wedding 13 Look Of The Week

 
 

Fitness

Έλξεις στο μονόζυγο για δικεφάλους

ΈλξειςΠρόκειται για την καλύτερη άσκηση εκγύμνασης των δικέφαλων! Αποτελεί μια σύνθετη άσκηση, που γυμνάζει εξαιρετικά τους δικέφαλους μύες, ενώ ταυτόχρονα κινητοποιεί ολόκληρο τον κορμό. Μύες που συνεργάζονται σε μεγάλο βαθμό είναι επίσης, οι πλάγιοι ραχιαίοι, ο δελτοειδής, ο τραπεζοειδής και η ωμοπλάτη.

Περισσότερα...

Αυξητική ορμόνη στα ύψη με Peak 8

peak itnessΗ μέθοδος peak 8 ή sprint 8 είναι ένα πρόγραμμα αναερόβιας άσκησης υψηλής έντασης. Ο Phil Cambell και οι συνεργάτες του σε μια μελέτη που διήρκησε για οκτώ εβδομάδες ανέφεραν πως τα επίπεδα της αυξητικής ορμόνης μετά από το πρόγραμμα  peak 8 αυξήθηκε κατά 771%.

Περισσότερα...

Spinning time: Πάμε για ορθοπεταλιές!

SpinningΤο νέο στυλ εκγύμνασης σε εσωτερικό χώρο λέγεται … Spinning!

Τι είναι το Spinning;
Είναι ένα ομαδικό πρόγραμμα εσωτερικής εκγύμνασης με την χρήση στατικών ποδηλάτων. Η ιδέα δημιουργήθηκε...

Περισσότερα...

Ορμόνες και Άσκηση

ΟρμόνεςΖούμε σε μία εποχή όπου το στρες και το άγχος έχει γίνει καθημερινότητα μας. Και επειδή τις περισσότερες φορές με τη λογική είναι δύσκολο να το μετριάσουμε, ας αφήσουμε την γυμναστική να μας φτιάξει την διάθεση και να δράσει υπέρ μας. Σύμφωνα με μελέτες η συστηματική άσκηση αυξάνει την έκκριση ορμονών που σχετίζονται αφενός με την σωματική ανάπτυξη και αφετέρου με τη σωματική και ψυχική μας υγεία.

Περισσότερα...

Τι είναι η ταυρίνη που περιέχεται στα ενεργειακά ποτά;

Energy DrinksΗ ταυρίνη είναι ένα συστατικό εισηγμένο σε πολλά ενεργειακά ποτά. Τι είναι όμως η ταυρίνη; Είναι ασφαλής η κατανάλωση της; Η ταυρίνη είναι ένα αμινοξύ που υποστηρίζει τη νευρολογική ανάπτυξη και βοηθά στη ρύθμιση του επιπέδου του νερού και των ανόργανων αλάτων στο αίμα, καθώς επίσης πιστεύεται ότι έχει αντιοξειδωτικές ιδιότητες.

Περισσότερα...

Ασκήσεις για τον αυχένα σου!

Αυχενικό σύνδρομοΠόσες φορές δεν ξύπνησες με πιασμένο τον λαιμό; Κι εκείνος ο πονοκέφαλος που δεν σε άφηνε να κοιμηθείς;
Ιδιαίτερα αν δουλεύεις σε γραφείο, συχνά επιστρέφεις στο σπίτι με πόνο στην πλάτη, αλλά και τον σβέρκο. Οι ενοχλήσεις αυτές αποτελούν το γνωστό αυχενικό σύνδρομο.

Περισσότερα...

Βασικοί κανόνες γυμναστικής για τη μείωση λίπους

Fitness- Burn fatΘέλετε να κάψετε το περιττό λίπος; Δεν έχετε παρά να ακολουθήσετε τους τέσσερις βασικούς κανόνες γυμναστικής για τη μείωση λίπους...

Περισσότερα...

Αν αποφύγεις τους τραυματισμούς θα πετύχεις

Άσκηση με αλτήραΟι τραυματισμοί είναι φαύλος κύκλος ρε φίλε. Εκεί που έχεις βρει το ρυθμό σου πρέπει να μείνεις εκτός για κάποιο διάστημα, και αυτό σε πάει πολύ πίσω. Όταν επανέλθεις, πέφτεις με τα μούτρα για να καλύψεις το χαμένο έδαφος, πιέζεις περισσότερο απ' όσο πρέπει και να σου ξανά. Υποτροπή. Έχει συμβεί σε όλους μας. Στην επόμενη χάνεις τον ενθουσιασμό σου και στη μεθεπόμενη τα παρατάς.

Περισσότερα...

Οσφυαλγία: τι να κάνω όταν πονάει η μέση;

BackpainΗ οσφυαλγία σαν όρος δεν σημαίνει κάποια συγκεκριμένη πάθηση, αλλά το σύμπτωμα πολλών παθήσεων που εκδηλώνονται με πόνο στη μέση.

Πονάω στη μέση, τι έχω;
Η πιο σωστή απάντηση η οποία μπορεί να δοθεί από έναν καλό γυμναστή είναι: «δεν μπορώ να σας το πω με σιγουριά, πρέπει να πάτε στον γιατρό».

Περισσότερα...

Active Fitness & Antistress Club - Το νέο γυμναστήριο της πόλης

Active Fitness & Antistress ClubΤο Active Fitness & Antistress Club προσφέρει ένα πλήθος σύγχρονων εγκαταστάσεων και σας δίνει την ευκαιρία να ζήσετε μια μοναδική εμπειρία ευεξίας και άθλησης.

Περισσότερα...

Πώς να «επισκευάσεις» έναν κουρασμένο μυ

Κόπωση μετά από γυμναστικήΌταν τεντώνεις απότομα, τον κουράζεις, σκίζοντας τις ίνες του. Όσο πιο έντονα το κάνεις, τόσο περισσότερες οι ίνες που θα σκιστούν. Αν η περιοχή είναι μουδιασμένη, κόκκινη και πονά με την παραμικρή κίνηση, συμβουλευτείτε έναν γιατρό. Παράλληλα μπορείτε να «επισκευάσετε» τον μυ σας, ακολουθώντας το χρονοδιάγραμμα του γυμναστή Shon Grosse.

Περισσότερα...

Τοπικά Νέα & Ειδήσεις

   Τρικαλα Ενημέρωση